Volledige versie bekijken : branden



frapat
11 August 2005, 17:20
hallo,

heb nero op mijn pc staan en als ik nu iets wil branden geeft hij steeds de melding "kan cd niet vinden"
weet iemand hoe dit komt en wat ik kan doen.

Alvast bedankt
frapat

timberke
11 August 2005, 17:26
heb je bij branden vanboven aangegeven audio of dvd? dat moet je eerst instellen,wat je wil gaan branden.

frapat
11 August 2005, 17:43
hallo timberke,

staat op cd en heb dan mijn liedjes gesleept en dan op "burn" ,dan de snelheid van branden gekozen.Dan mijn cd-rom aangeklikt en ok .Dan zou hij moeten beginnen maar ik krijg steeds die melding.

frapat

GuntherS
11 August 2005, 17:46
Heb je een lege cd in de cdschrijver liggen?
Ben je zeker dat je de cdschrijver aanklikt en niet de cdrom? (als je cdschrijver en cdrom apart hebt natuurlijk)

timberke
11 August 2005, 17:49
probeer eens een andere cd,kan foutje op zijn,anders eens proberen te branden via add knop,en bladeren naar de liedjes,kijk ook eens bij INCD of je brander herkend wordt.

sniffer
11 August 2005, 18:29
heb je recent van cd merk veranderd? Ik heb hier ook schijfjes liggen die vroeger wel werkten en nu niet meer.
Ik kan nu alleen nog +r gebruiken en niet meer -r.

Mss dat eens proberen

frapat
11 August 2005, 18:39
zal alles eens nagaan
de cd's zijn de juiste
cd lezer en brander is één toestel
heb al met verschillende cd's geprobeerd
wat betreft het erkennen van mijn cd-rom,ik denk van wel daar hij wel cd's leest (oa de cd met nero 6 erop)deze kan geinstalleerd worden of gaat dat automatisch?
zoja wat bedoel je met INCD timberke?

frapat

timberke
11 August 2005, 18:58
die incd is om cd rw en dergelijke te wissen enof formateren.zal niet van toepassing zijn bij uw probleem nu,sorry. heb je de hulpfunctie van nero al doorgenomen? staat nero op curent recorder?

frapat
11 August 2005, 19:09
zal alles nog eens goed doorlopen,elke stap die ik doe.
het zal waarschijnlijk wel iets zijn wat ik verkeerd doe.
alvast bedankt
frapat

frapat
12 August 2005, 14:27
iedereen bedankt voor de geboden tips.
Probleem is opgelost.
Heb nero eraf gesmeten en terug volledig geinstalleerd en nu werkt hij wel terug zoals het hoort.
Thx
frapat