Volledige versie bekijken : straf he?



rick
13 August 2005, 13:35
gisteren werd mijn pc besmet met Bagle. Ik kwam dit te weten doordat ik een bijlage kreeg bij een mail. Onderzoek wees uit dat dat het bestand wiwshost op mijn pc geinstalleerd was. Ik zette Norton erop maar deze merkte niets vreemds op. Vermits dit virus Norton in zijn werking kan hinderen deed ik dan maar een onlinescan bij Norton Symantec. Ook niets.
Ten einde raad downloade ik AVG en deze merkte het virus meteen op en herstelde mijn pc.
Waarom nog betalen als de gratis producten beter zijn?

Beamerke
13 August 2005, 13:50
Eigenlijk zou de vraag moeten zijn: "Waarom betalen voor Norton?" :D:D:D
Maar inderdaad: AVG is een veel beter anti-virus programma.

jurgenv
13 August 2005, 13:52
gisteren werd mijn pc besmet met Bagle. Ik kwam dit te weten doordat ik een bijlage kreeg bij een mail. Onderzoek wees uit dat dat het bestand wiwshost op mijn pc geinstalleerd was. Ik zette Norton erop maar deze merkte niets vreemds op. Vermits dit virus Norton in zijn werking kan hinderen deed ik dan maar een onlinescan bij Norton Symantec. Ook niets.
Ten einde raad downloade ik AVG en deze merkte het virus meteen op en herstelde mijn pc.
Waarom nog betalen als de gratis producten beter zijn?

zoals ik al eens eerder zei: norton is jammer genoeg de meest gebruikte antivirus, maar daavoor niet de beste...:D

GuardedXyph3R
13 August 2005, 14:20
Inderdaad, ik gebruikte ook Norton en wou het verwijderen. Bleek dat dit ook nog niet 100% makkelijk ging. Ik zit nog steeds met bepaalde Symantec bestanden op pc. Ik ben toch tevredener over AVG hoor.

jurgenv
13 August 2005, 14:23
norton 2003 en eerder verijder tool:
ftp://ftp.symantec.com/misc/consumer/Rnav2003.exe

norton 2004 en later verwijder tool:
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/SymNRT.exe

GuardedXyph3R
13 August 2005, 14:34
Wow, Thx Jurgenv, ga ik direct eens proberen want achterblijvende rommel kan ik echt niet verdragen