Volledige versie bekijken : foutmelding



pluisje
13 August 2005, 14:59
Hoi, ik ben sinds een paar dagen aangesloten bij een yahoo group die tubes verstuurt maar als ik de bijlage van de mail wil openen krijg ik de volgende foutmelding

weer er iemand wat deze fout juist betekent of heeft er ieland een oplossing voor ( ps ik gebruik geen outlook)
groetjes,

clickx
13 August 2005, 22:24
heb je dat bestand al gezocht op je pc onder start en dan zoeken?

pluisje
14 August 2005, 19:52
ja heb ik gedaan maar niks te vinden en het rare is de bijlage (de tubes dus) die bij de mail zitten zijn toch altijd rond de 800kb en als ze in psd zijn gemaakt kan ik ze wel openen, mss heeft het iets met een script te maken

Snakey
14 August 2005, 19:58
Probeer eens je map met tijdelijke internet-bestanden leeg te maken, als dat niet werkt, probeer het eerst eens op te slaan, bv. op bureaublad en kijk als je het dan niet kan openen.

J.W.
15 August 2005, 08:07
Hoi, ik ben sinds een paar dagen aangesloten bij een yahoo group die tubes verstuurt maar als ik de bijlage van de mail wil openen krijg ik de volgende foutmelding

weer er iemand wat deze fout juist betekent of heeft er ieland een oplossing voor ( ps ik gebruik geen outlook)
groetjes,

Welk emailprogramma gebruikt u dan wel?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een bijlage bij een email in een temp-map terecht kwam.

pluisje
15 August 2005, 13:35
hoi, probleem is opgelost blijkbaar moest ik de bijlage eerst opslaan als psp document in een mapje, (bv.a) dan paint shop pro openen en daar kon ik dan de map A openen en het bestandje vinden
ge moet het maar weten hé, maar bedankt voor de goede raad
groetjes,