Volledige versie bekijken : Telenet Expressnet/plus/turbo?



UnderTakeR-
17 August 2005, 13:40
Is de telenet Turbo et waard ? ik heb nu gewoon Expressnet met 5gig extra en het komt op 47,95€ maandelijks met de 5 gig extra (15gb totaal)Turbo is 30Gb voor ~60€We zitten ook met 2 pc's thuis (mss bjina 3)

Zie hier een overzicht in detail op de Telenet site

Direct link: http://www.telenet.be/nl/producten/internet/telenet_internet/expressnet/detail_tabel.php#6

jigs
17 August 2005, 13:44
Ik Heb Er Geen Klagen Over En De Down En Upload Is Zeker Sneller

Pilote
17 August 2005, 13:45
hallo, ik heb hier de telenet expressnet turbo met 30 gb .
ik kan niet klagen hoor.
wij zitten hier voor het moment met 3 pc's

UnderTakeR-
17 August 2005, 13:47
Oh ja nog 1 vraagje als ik wil overstappen van
Huidig : Expressnet 5 extra volumeblokken
Naar: Expressnet Turbo (zonder extra's)

Moet ik dan eerst mijn volumeblokken opzeggen en dan de turbo aanvragen of hoe gaat ie in z'n werk?

Snakey
17 August 2005, 14:26
volgens mijn telenet staat er dat je best eerst de blokken opzegt

broske
17 August 2005, 20:29
Ik had dus een gewoon mono abonomen met 12 extra blokken (54 €)
en beslis om over teschakelen naar een turbo abonomen met 30 giga. (59.94€)
Zeg mijn extra blokken op zoals het moet volgens de telenet site. Nu zet ik mijn abonoment over naar Expressnet turbo. Nu komt het, ik krijg een melding dat mijn modem het turbo abonoment niet ondersteunt en dat er contact zal opgenomen worden om een nieuwe modem te komen plaatsen. met als gevolg dat ik op smalband zit tot die van telenet zin hebben om kontakt met me opnemen. Nu kan ik kiezen ik koop terug die 12 extra blokken mits ik op smalband sta en bel s'anderendaags naar telenet (wat me 50€ heeft gekost aan belwaarde)! Daar werd me beloofd om 2 dagen gratis internet te geven bij het volgende factuur om die 12 giga extra blokken die ik opnieuw heb moeten aktiveren en dus dubbel moet betalen te compenseren.
De eerste rekening die ik kreeg was op de 73.08€
en de volgende 59.94€
en de laatste 59.94€
Dus die twee gratis dagen krijg ik ook niet
2 dagen zou overeen komen met 3.996 €
13.14€ heeft het me exrta gekost door mijn blokken op nul te zetten en voor
50€ belwaarde heb ik kunnen opbellen (wachtlijn doorverbinden wachtlijn doorverbinden en ga zo maar door.)
Uiteindelijk heeft die overschakeling me dus 63.14€ extra gekost. (boven op de 59.94€ van het abonoment):close :close

sneller is hij mischien wel maar met meen vorig abonoment haalde ik ook rond de 800 KByte/sec

dit is de snelheid die ik nu haal

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Aug 17 2005 om 20:16:16 UTC+0200)
Download : 1016.9 KByte/sec

41er
17 August 2005, 21:42
is mij ook overkomen broske , beste is eerst kijken en dan pas opzeggen , je kocht die blokken om er gebruik van te maken voor 30 dagen , dus gelijk opgeven hoeft niet.

Pilote
17 August 2005, 21:55
ja jou 5 extra blokje afzegen daan overstapen !

broske
17 August 2005, 22:01
Nog iets,
sinds die telemeter 2 dagen op nul gestaan heeft zijn de waarde erna verdubbeld volgens mij.
hoewel ik vroeger toekwam met 22 gig zit ik na die nul nul operatie van die telemeter ondertussen al 5 blokken boven mijn 30 giga.
die klachtenformulieren trekken ook al op niet, die sturen u gewoon van het ene formulier naar het ander.
In ieder geval als dit spelleke zo blijft doorgaan overweeg ik om van provider te veranderen.
Die telefoonlijn is snel geplaast en zal niet meer kosten dan dat telenet me laat bellen voor hun fouten.(crash)

kurt0015
18 August 2005, 10:33
ik heb ook telenet expressnet turbo zitten hier me 2 pc's en het is zeer snel soms wel eens te snel je haalt te snel vanalles binnen dan krijgt je telemeterke wel eens wa te slikken :D ik heb nog geen extra volume blokken moeten kopen en ben da ook niet van plan je betaalt al genoeg voor telenet expressnet turbo vind het echt jammer da het nog steeds me download limit is :crazy: anders zou het zeer plezant geweest zijn :evil: al da downloaden

Kozzy
18 August 2005, 15:33
heb hier ook telenet expressnet turbo,kom voorlopig wel toe met men 30 gig ,de snelheid kan altijd nog beter maar 4,3 gig op 1:45 u binnenhalen is zekers nie slecht

UnderTakeR-
19 August 2005, 10:39
heb hier ook telenet expressnet turbo,kom voorlopig wel toe met men 30 gig ,de snelheid kan altijd nog beter maar 4,3 gig op 1:45 u binnenhalen is zekers nie slecht

zéker niet mis ;)

Bedankt voor de reactie mensen, ik zal eerst controleren als modem het aankan (we zitten namelijk met een internet+freephone toestand) dan in september join ik de turbo club ;)