Volledige versie bekijken : Pro Show gold



Firekoen
18 August 2005, 18:16
hallo,

enkele weken geleden heb ik via invanhoejupiler kennis gemaakt met proshowgold.

(waarvoor dank aan iedereen die mij heeft geholpen,)

als ik een vcd maak dan komt er op de tv (wanneer ik de vcd in de dvdplayer stop) een scherm met 1 (filmpje - voorstelling).

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er 2 of meerdere voorstellingen, (filmpjes), op de cd krijg??

zodat ik kan kiezen tussen foto's reeks 1, foto's reeks 2 enz?

kan iemand mij daarmee helpen?

thanks

alfons
18 August 2005, 18:46
Ik werk daar veel mee en heb hier ook wat vragen gesteld,maar denk niet dat dit gaat dan moet je Foto'op cd & dvd kopen.

skinny
18 August 2005, 22:39
dit gaat wel. je kan verschillende shows aanmaken door in het menu add show( via het icoon DVD of VCD) te kiezen, vervolgens kun je via het menu ook de volgorde van de shows bepalen.
Bij mij werkt het toch

slicky
19 August 2005, 05:00
dit gaat wel. je kan verschillende shows aanmaken door in het menu add show( via het icoon DVD of VCD) te kiezen, vervolgens kun je via het menu ook de volgorde van de shows bepalen.
Bij mij werkt het toch

ik denk dus dat je eerst uw filmpjes of voorstellingen moet maken en opslaan op de pc.
en dan zoals skinny zegt naar DVD of VCD gaan en het menu aanpassen;)

Firekoen
19 August 2005, 09:12
zal het eens proberen

thanks folks

Dirkske
19 August 2005, 10:22
heb het programma ook al uitgeprobeerd maar de dvd die hij maakt is niet afspeelbaar op mijn huiskamer model welke instellingen gebruik je om hem op dvd te schrijven (show van 2 diashows)

skinny
19 August 2005, 15:10
geen ntsc, maar wel pal instellingen nemen !!!!

Firekoen
20 August 2005, 09:32
als ik de ntsc instellingen nam dan was het precies wat wazig, dat heb ik met pal niet.

maar waarom kan ik niet svcd ofzo nemen?

en als ik de fils afspeel, komt er soms een roos scherm op met gezever over PCB instellingen,
hoe kan ik dat roze beeld weglaten?

thanks boys and girls

skinny
20 August 2005, 13:32
daar kan ik nu niet op antwoorden, bij mij zijn dergelijke zaken nog niet voorgevallen.
Ik probeer een oplossing te zoeken.