Volledige versie bekijken : Problemen met mediaplayer



kevke
19 August 2005, 21:17
Wanneer ik de site www.familiegorissen.tk (http://www.familiegorissen.tk/) open en op de pagina "clipjes" het liedje van Avril Lavigne wil afspelen krijg ik een foutmelding zie bijgevoegd bestandje).

Is er iemand die deze foutmelding kan verhelpen zodat ik de clipjes kan bekijken in mediaplayer?

Mijn systeem is Windows XP, Mediaplayer 10, Pentium III 1000.

Alvast bedankt voor de hulp.

Sille
19 August 2005, 22:50
ik gebruik bsplayer voor clipkes en bij mij werkt deze wel

kevke
20 August 2005, 07:23
De site die aangehaald werd is mijn eigen site. Iedereen heeft mediaplayer maar niet iedereen heeft het vermelde programma, daarom zou ik graag proberen om deze standaard player te gebruiken om alles uit te proberen wanneer ik iets op mijn site verander. Alvast bedankt voor de tip.

sniffer
20 August 2005, 13:11
ik kan niet eens op die clipjes klikken want mijn cursor verandert in een draaiend pijltje en ik kan er niet mee klikken

kevke
20 August 2005, 14:34
Sniffer,

Wanneer je op de titel van het clipje klikt moet het toch wel lukken denk ik. Bedankt voor de reactie

sniffer
20 August 2005, 14:47
ja hallo, sorry hoor, ik was aan het klikken op de naam Avril Lavigne.
bij mij opent het automatisch met bsplayer maar het clipke hapert een beetje ook en er staat nochtans niets anders van programma's open hier.
Kan je de bstandsnaam niet veranderen zodat het met media player af te spelen is?

en er zijn nog een heleboel clipjes die niet te openen zijn ook.

Sille
20 August 2005, 21:28
ja ik speel ook met bs player en sommige nummers blijven hier ook hangen dan stopt het in eens en komt er op buffering ;)

kevke
21 August 2005, 16:05
Iedereen is niet in het bezit van bs player maar wel van een mediaplayer en daarom mijn vraag hoe het komt dat ik de clipjes niet kan spelen in mediaplayer. Graag een antwoord op mijn vraag en geen voorstellen voor een ander programma. Alvast bedankt.

sniffer
21 August 2005, 16:25
ik stel ook niet voor om een ander programma te gebruiken maar heb je wel gevraagd om te kijken of je de bestanden niet kan veranderen in een bestandstype die afspeelbaar is met media player en heb gewoon de melding gegeven dat veel clipjes niet goed afspelen (mss dat je dat zelf niet eens wist).

groote
30 August 2005, 20:07
waar kan ik media player vinden

DJMoLe
30 August 2005, 20:14
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/default.aspx

hier se

Suc6

spruit
30 August 2005, 20:37
bij mij speelt het perfect af met windows mediaplayer 10 ;)