Volledige versie bekijken : cue en bin file



redbulleke
22 August 2005, 20:49
yuuw,de mannen
heb een vraagje hoe brand je cue en bin file met nero
heb dukes of hazard liggen is met cue en bin file
welke moet ik hebben ?
is wel dvd
Greetz redbulleke:thx

Kokki
22 August 2005, 21:02
Je hebt de cue nodig om te branden. Kijk hier even voor meer info: http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_usingnero_bincue.php
bin en cue kan je ook branden met alcohol 120%.

Succes

Pilote
22 August 2005, 21:09
of met clone cd of clone dvd

ikbenben
22 August 2005, 21:31
Gaat dit ook niet met dvd decrypter?
Ik ga wel clone dvd ook eens proberen (y)

italia
28 August 2005, 00:19
heb hier net hetzelfde geval
wat doe ik dan als diene cue op cd-rw staat?
en wat gebuert er met diene bin?

en nog iets deze link werkt precies niet meer
http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_usingnero_bincue.php

grabber
28 August 2005, 00:36
Misschien hier:
http://www.gratisspellenparadijs.org/image_en_alcohol.htm

of deze:
http://www.gratisspellenparadijs.org/cue_bin_en_nero.htm

Blackwidowpage
28 August 2005, 00:41
Met dvd decrypter lukt dit goed!

italia
28 August 2005, 00:43
kan ik dan diene cue file op dvd branden en bekijken op dvd speler?

en wat dan met diene bin file die er bij is?
mvg italia

Blackwidowpage
28 August 2005, 00:46
Ik brand de bin file altijd direct met dvd decrypter, ik gebruik die cue file helemaal niet

ikbenben
28 August 2005, 01:09
Ik brand de bin file altijd direct met dvd decrypter, ik gebruik die cue file helemaal niet

Ik ook dus ;)

italia
28 August 2005, 01:11
en branden direct op dvd dan?

ikbenben
28 August 2005, 01:22
en branden direct op dvd dan?

Yep ;)

italia
28 August 2005, 01:57
ok ik zal morgen eens proberen is al wat laat ik laat wel iets weten of het gelukt is
mvg italia

2B's
28 August 2005, 11:19
Ik volg blijkbaar een moeilijker procedé. Ik dacht dat je met ISOBuster eerst alles moet grabben naar een mpg file en daarna omzetten om de ondertitels kunnen bij te voegen. Gaat dit dan zoveel eenvoudiger met dvd decrypter, ook als je subs hebt afgehaald van een andere site?

ikbenben
28 August 2005, 20:30
Ik volg blijkbaar een moeilijker procedé. Ik dacht dat je met ISOBuster eerst alles moet grabben naar een mpg file en daarna omzetten om de ondertitels kunnen bij te voegen. Gaat dit dan zoveel eenvoudiger met dvd decrypter, ook als je subs hebt afgehaald van een andere site?

Dit is ook een manier...ik gebruik isobuster ook soms.
DVD decrypter brand direct de file op dvd zonder omzetten en dergelijke.Ik heb wel nog niet geprobeerd om er ondertitels bij te zetten.

Lorminator20
28 August 2005, 23:09
Dit is ook een manier...ik gebruik isobuster ook soms.
DVD decrypter brand direct de file op dvd zonder omzetten en dergelijke.Ik heb wel nog niet geprobeerd om er ondertitels bij te zetten.

heb je dan geen ondertitels? of hoe doe je dat dan?

ikbenben
28 August 2005, 23:43
Bij sommige films zitten de ondertitels al ingebrand dus hoeft dat niet meer.
Ik zou het eigenlijk zelf nog eens moeten proberen om bij een image ondertitels bij te branden want dit heb ik nog niet gedaan.
Anders gebruik in winavi en vobsub om ondertitels toe te voegen maar dit gaat wel niet met img.

Lorminator20
29 August 2005, 00:08
blijkbaar kan ik van dvd decrypter geen bal
want bij mij kan ik niet van een opgeslagen mpg of avi naar dvd werken, enkel omgekeerd...
hoe komt dat of is da normaal

alvast bedankt ikbenben

ghost
29 August 2005, 00:09
yuuw,de mannen
heb een vraagje hoe brand je cue en bin file met nero
heb dukes of hazard liggen is met cue en bin file
welke moet ik hebben ?
is wel dvd
Greetz redbulleke:thx
Met nero doet je zo : Open nero burning rom dan start er een venster op (newcompilation) vink dat uit , en gaat dan naar recorder en klikop burn image, uw cue dan zoeken selecteren en op openen klikken zet uw speed op +- 4x en dan op burn. duurt een klein 20 minuten

Lorminator20
29 August 2005, 00:11
Met nero doet je zo : Open nero burning rom dan start er een venster op (newcompilation) vink dat uit , en gaat dan naar recorder en klikop burn image, uw cue dan zoeken selecteren en op openen klikken zet uw speed op +- 4x en dan op burn. duurt een klein 20 minuten

ja maar is hij dan in dvd formaat? kan je hem dan afspelen als film op je dvd-speler?

ikbenben
29 August 2005, 00:14
Met nero doet je zo : Open nero burning rom dan start er een venster op (newcompilation) vink dat uit , en gaat dan naar recorder en klikop burn image, uw cue dan zoeken selecteren en op openen klikken zet uw speed op +- 4x en dan op burn. duurt een klein 20 minuten

Ik heb hier ook nog wat uitleg over ;)

http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_usingnero_bincue.php

ghost
29 August 2005, 00:16
ja maar is hij dan in dvd formaat? kan je hem dan afspelen als film op je dvd-speler?
Dat hangt ervan af wat zijn image is hij zegt toch dat het een dvd is.
Maar hij kan het proberen eerst met een herschrijfbare dvd .

italia
29 August 2005, 01:10
ok gohst zal dat eens proberen
thnx

italia
26 September 2005, 23:48
hey iedereen ik ben hier nog es
heb dit geprobeerd : Open nero burning rom dan start er een venster op (newcompilation) vink dat uit , en gaat dan naar recorder en klikop burn image, uw cue dan zoeken selecteren en op openen klikken zet uw speed op +- 4x en dan op burn. duurt een klein 20 minuten
als ik dit allemaal gedaan heb komt er tevoorschijn dat ik dcr/rw moet plaatsen maar er zit al een dvd in
wil dit dan zeggen dat ik dat niet op dvd kan branden diene cue file?
mvg italia

ghost
27 September 2005, 01:03
Hoe groot is die image? Als je hem op een cd kunt branden , dan doet je dat beter he . Anders op een dvd als het gaat natuurlijk .

Kama5638
27 September 2005, 07:39
Bij bepaalde versies van Nero, moet je bovenaan selecteren in een menu of het gaat om een CD of om een DVD

italia
30 September 2005, 23:34
hij is 761 mb groot
en ik wou hem op dvd branden en heb deze ook in de lijst aangeduid hoor

adidas
6 October 2005, 18:52
ander probleem hoe bin en cue van 2 cd's samenvoegen??