Volledige versie bekijken : ardes bestan aan maken



artuur
25 August 2005, 16:18
ik zou graag een adres bestand aan maken dat de adressen op een lijst staan en dat ik deze dan zo op kleef etiketten kan af drukken en dan zo op de envlop kan kleven wie kan mij zeggen met welk program dat gaat of dat da eventuweel met de office 2003 pro gaat



alvast bedankt gr




artuur

woepi
25 August 2005, 16:21
dat gaat onder word -> Extra -> Brieven en verzendlijsten -> Enveloppen en etiketten

artuur
25 August 2005, 16:27
ja dat klopt woepi maar dan moet ik elk adres appart in geven he

mijn adres bestand is op geslagen in acces en ik zou graag die adressen selekteren en dat ik deze kan afdrukken op een blad en dat elk vakje een ander adres is
gr artuur

woepi
25 August 2005, 16:57
Uit adresboek van outlook gaat dit uit acces weet ik niet

Ché
25 August 2005, 19:54
extra/ brieven en verzendlijsten/ afdruk samenvoegen/ etiketten/

en dan verder de wizard volgen in de rechterzijde (=taakvenster). je zal oa moeten aangeven waar je adressen gestockeerd zijn (= je accessbestand) en dan worden de etiketten gemaakt met op elk etiket een ander adres.

dit is wel voor word xp en 2003

Mimosa
25 August 2005, 20:31
ja dat klopt woepi maar dan moet ik elk adres appart in geven he

mijn adres bestand is op geslagen in acces en ik zou graag die adressen selekteren en dat ik deze kan afdrukken op een blad en dat elk vakje een ander adres is
gr artuur

Moest je office xp hebben kan je in word met beeld/taakvenster/afdruk samenvoegen een wizard oproepen en die leidt je stap voor stap verder en daar kun je je lijst in acces oproepen! ;)