Volledige versie bekijken : pc aansluiten op stereo-installatie?



spuitgast
27 August 2005, 12:46
Ik ben van plan om mijn pc aan te sluiten aan de stereo wat heb ik daar voor nodig.Heb ik daar ook bepaalde software voor nodig?Ik zoek ook nog een dj programma kent er mischien iemand een heel makkelijk en intressant programmake daarvoor.

Martijnc
27 August 2005, 12:50
Mijn pc hangt nu aan een mengpaneel
Ik zal snel pic maken van kabel:p
tis eentje om van mini jack naar 2 tulpstekkers d8 ik
http://img376.imageshack.us/img376/6414/m41100012ac.th.jpg (http://img376.imageshack.us/my.php?image=m41100012ac.jpg)

Maximus
27 August 2005, 13:45
Hallo Spuitgast

Als het enkel voor thuis gebruik is om zodoende wat muziek van je pc af te spelen via stereo installatie volstaat infeite windows media player. ( versie 10 ) :) :)

Je kan de nummers vlot na elkaar laten afspelen met behulp van crosfading dwz overlapping v/d nummers ( in te stellen ).
Ik maak verschillende afspeellijsten die ik vervolgens willekeurig laat afspelen.
Best is om de nummers bij rip instellingen op mp3 beste kwaliteit in te stellen......

De specifieke dj programma's bieden nog meer mogelijkheden en zijn meer geschikt voor echte professionals.( Niets belet u om zo'n programma te gebruiken).

Mocht je nog informatie nodig hebben , vraag het hier maar dan ......

Grtz. Maximus

alfons
27 August 2005, 14:01
Mini Stereo jack met kabel met uitgang tulip aan sluiten op line in als die al bezet is,een T stukje stereo inpluggen,stereo installatie op aux zetten.

kilroy
30 August 2005, 21:30
zoals alfons beschreven heeft, zo heb ik het bij mij ook gedaan, ik gebruik daarbij het progje winamp, is zeer goed om te spelen op feestjes ed daar deze de muziek kan laten ineenvloeien enzo, heel veel mogelijkheden, probeer maar eens zou ik zeggen ( is trouwens freeware )

greetzz Kilroy

Buzze
31 August 2005, 09:40
Ik heb Tractor Dj als programma,niet makkelijk maar als je het gewoon wordt
heb je er veel plezier van! Het is een professioneel programma!

Sille
31 August 2005, 19:26
euhm voor gwn aan te sluiten heb je een steker nodig een versterker
je neemt een steker (een zwarte kabbel met een rode en een witte fiche voor in de aux van versterker en der hangt nog een fiche aan voor in de computer hier in het groene gat van de geluidskaart) dus je steekt die in de geluidskaart en dan in je aux van de versterker je koppelt de boxen aan de versterker en dan zet je de versterker op aux speel je nummer en normaal moet dit probleem loos spelen je hoeft geen bepaalde software te instaleren je kan de muziek gwn afspelen met he programma dat jij altijd ervoor gebruikte

Sille
31 August 2005, 19:30
en voor een dj programma gebruik ik virtual dj ;)
je kan hiervoor virual dj gebruiken
deze full versie is normaal te vinden in alt.bin.comp
als je hem daar niet vind geef je me maar een pm help ik je der wel aan