Volledige versie bekijken : bootable cd branden???



reddevel
27 August 2005, 13:23
ik heb een xp van internet gehaald en na het uitpakken kreeg ik dit te zien;
http://users.pandora.be/reddevel/allerlei/windows%20Xp.jpg

nu is de vraag wat moet ik hier mee doen om een bootable cd van te branden, ik ben in het bezit van alcohol 120%?
groetjes reddevel :verlegen:

Blackwidowpage
27 August 2005, 14:37
Ik ben niet bekend met alcohol 120%, maar wel met nero! ik denk dat er ergens wel een optie staat van een image branden naar cd, selecteer die, dan krijg je, denk ik de optie om een image te openen, zoek dan je iso bestand op en open die, en brand het naar een cd. Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen!

reddevel
27 August 2005, 18:23
dank je voor je reactie maar moet ik dit bestand nog eerst uitpakken of inladen bij image branden??? :verlegen:
groetjes reddevel ;)

TheSla4er
27 August 2005, 18:48
uitladen natuurlijk:d uitpakken is hetzelfde:)

reddevel
27 August 2005, 19:01
zeker weten want ik heb hem al uitgepakt alvorens ik dit resultaat kreeg??? :verlegen:
groetjes reddevel :crazy:

ghost
27 August 2005, 19:11
Nee niet uitpakken een iso pak je niet uit dat brand je rechstreeks als image op de cd /dvd . Open nero burning rom dan start er een venster op (newcompilation) vink dat uit , en gaat dan naar recorder en klikop burn image, uw iso dan zoeken selecteren en op openen klikken zet uw speed op +- 4x en dan op burn. duurt een klein 20 minuten

reddevel
27 August 2005, 19:41
hartelijk bedankt ghost voor je duidelijke uitleg, heb nu eindelijk gebrandt en nu even kijken of ie bootable is (y)
groetjes reddevel ;)

Blackwidowpage
28 August 2005, 00:42
Ik bedoelde hetzelfde als Ghost!

reddevel
29 August 2005, 10:19
alvast allen bedankt voor jullie hulp is gebrand en heb hem geprobeerd en werkt prima (y)
groetjes reddevel ;)