Volledige versie bekijken : harde schijf 160 gb



gert300
28 August 2005, 15:41
beste mensen bij het opstarten van mijn pc zie ik schijf c.d.e.f.g wat normaal is ,wat blijkt nu dat ik schijf d niet meer openkrijg!! ik doe eigenschappen en die zegt 0 gb en die zou moeten vol staan met ongeveer 115gb van de 153 gb.

dus ikke naar schijfbeheer en daar staan de schijven ook maar achter de d staat er geen ntfs en hoeveel erop staat.

bij horen zeggen zou mijn schijf eens moeten uitgevallen zijn wat kan naar het schijnt dus hoe los ik dit nu op om die terug te vinden??liefst zonder iets kwijt te zijn..

mijn pc is xp proffesional service pack 1

gert300
29 August 2005, 11:47
door gebrek aan respons mag topic weg

gert300
31 August 2005, 20:39
mag nog steeds weg

Ché
31 August 2005, 20:55
probeer het volgende eens:

http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=961

je kan er normaal je data mee recupereren en dan formatteer je dat deel, zet het in ntfs en dan data terug

Kama5638
31 August 2005, 21:32
Beetje geduld hé zeg, de mensen mogen toch ook wel eens nadenken zeker. Als je 3 ber plaatst op een dag voor geen respons, moet je maar eens nadenken dat er waarschijnlijk niet direct een gemakkellijk antwoord is op deze vraag. Geduld is een mooie deugd...:close

gert300
31 August 2005, 21:55
ik bedoelde ermee dat het weg mocht en niks anders,nogtans ook niet moeilijk om te begrijpen .

g_man
31 August 2005, 22:02
ik bedoelde ermee dat het weg mocht en niks anders,nogtans ook niet moeilijk om te begrijpen .

Tja, ik denk dat je door je eerste reactie
door gebrek aan respons mag topic weg een hele boel "helpers" verjaagd hebt. Het is zoals 'Kama5638' zegt, je moet een beetje geduld hebben en de mensen een beetje laten zoeken naar een oplossing. Het is niet zo dat wij hier een boom hebben waar kant-en-klare oplossingen aanhangen voor alle PC problemen.

gert300
31 August 2005, 22:14
dat versta ik wel maar ik laat me ook niet uitkakken daar ivanhoe zoveel leden heeft verstond ik het niet geen reactie te krijgen dus np is opgelost en zei met alle goede bedoelingen dat door geen respons en door geen hulp meer nodig te hebben het weg mocht.ten laatste dit gezegt zijnde stond topic nog open dag nadien dus wilde het nog eens zeggen ,voila einde citaat zenne mannen.ga mijn tenen gaan verzorgen:D:D:D:D