Volledige versie bekijken : film van cd-rw naar dvd+r(w) omzetten.



helga
28 August 2005, 20:29
Ik ben hier nieuw, en heb een probleem waar ik zelf niet uitraak. Ik ben erin geslaagd om een film met bin en cue file op cd-rw te branden met Nero Burning Rom Se,(na de omzetting is dit een dat.bestand met .srt voor de ondertitels) ik zou die film graag in de dvd speler van mijn playstation bekijken , maar die ondersteunt enkel het dvd+r(w) formaat. Ik heb geprobeerd om de film op dvd te zetten met Nero Vision Express, maar dat gaat niet.Hoe moet ik dit doen ?( Heb ook ffdshow op pc staan, maar weet niet goed hoe dit werkt.)

Tuxke
28 August 2005, 21:10
Kijk eerst als je wel degelijk DVD+R kunt schrijven sommige DVD-writers kunnen geen DVD+R schrijven

helga
28 August 2005, 21:43
Ik kan wel degelijk dvd+r(w) schrijven. Ik heb dit al verschillende malen gedaan.

Bvb. met avi en srt films , eerst op dvd+rw en als alles ok is definitief op dvd+r met Nero Vision (Express);)

reddevel
29 August 2005, 10:15
( Heb ook ffdshow op pc staan, maar weet niet goed hoe dit werkt.)
met ffdshow en NeroVision Express 3 kun je momenteel geen ondertitels onder je film zetten dan zul de 2 versie moeten installeren daar gaat het wel mee. Dan moet je gewoon het avi- en het srt bestand de zelfde naam geven en alles komt in orde.
groetjes :)

helga
29 August 2005, 11:36
Met avi en srt bestanden lukt het wel om alles te branden met Nero Vision. Het lukt ook om het DAT bestand te branden, maar het is bij dat DATbestand dat ik er geen ondertittels bijkrijg.:crazy:

filmmachine
30 August 2005, 16:48
hallo Helga.

als ik het goed begrijp heb je een film op een CD'tje staan .
en daarvan wil je een DVD'tje maken.

=========================================

oke gaat doe eerst de film terug Kopieeren van de CD naar de HARDE schijf van je Computer.
dan kijk je voor het volgende Programma WINAVI Converter.
dit programma open je en voert de film in wat je zojuist op je Harde schijf hebt gezet en maakt er een DVD van.

(PS) je hebt hier wel een DVD-Brander voor nodig.

greetz

helga
31 August 2005, 14:25
Ga dit programma eens downloaden en uitproberen . (y) voor de hulp.

Heb hier al veel geleerd op deze site