Volledige versie bekijken : msn monitor sniffer



carm
28 August 2005, 20:31
Ik sta in Lan met de pc van m'n man en ontdekte onlangs dat hij msn monitor sniffer bij hem geïnstalleerd had. Wat ik in het begin als een niemendalletje beschouwde, lijkt danig uit de hand te lopen. Niet alleen al mijn chats staan op zijn HD opgeslagen, maar ook al m'n mails, sites die ik bezocht, tot de pop-ups toe. Is dit te omzeilen? Niet dat ik iets verkeerds doe, maar het geeft verre van een aangenaam gevoel als je weet dat "big brother" je continue gadeslaat. :foei:

nojs
29 August 2005, 17:45
pfffff
mijn pa zou daar ook nog toe in staat zijn!

Ivan
29 August 2005, 20:25
Tja best bespreek je dit met uw man.

Blackwidowpage
29 August 2005, 23:25
Tja best bespreek je dit met uw man.

Dit lijkt me het beste!

Spoorzoeker
30 August 2005, 21:52
Lekker huwelijk heb je dan, als je man je bespioneert!.

Mag je ook weten wat hij doet ?.

Snuffel eens op ZIJN pc!.

RTCke
31 August 2005, 20:05
Lekker huwelijk heb je dan, als je man je bespioneert!.

Mag je ook weten wat hij doet ?.

Snuffel eens op ZIJN pc!.

Om te weten dat haar gesprekken op zijn HD staan zal ze dat al wel gedaan hebben dat rondsnuffelen ;)
GrtZzzz RTCke

DJMoLe
31 August 2005, 20:10
Installeer een een keyloggerje en een trojaans paardje.
Zo kun je directer ingrijpen als ie nog eens flauw doet .
Of een webcamprogje op zijn pc, dan stuurt dat zonder dat ie het weet pen zoveel tijd als jij dat wil een beeldje naar jou , waar je het ook maar wil hebben.

Sorry waar is de wet van privacy

ge hebt groot gelijk ik zou het ook niet pikken.

DJMoLe
31 August 2005, 20:14
Kote pijn Formatteren jou PC en dan installen en sterk beveiligen met paswoorden , virusscanners en Firewall en zijn IP adres blokkeren.

carm
31 August 2005, 20:38
Om te weten dat haar gesprekken op zijn HD staan zal ze dat al wel gedaan hebben dat rondsnuffelen ;)
GrtZzzz RTCke


Helemaal niet, want z'n pc is nog meer beveiligd dan een versterkte burcht. Hij was zo trots om het me te tonen. Een chatvriendin had nl gevraagd of de congé al gedaan was voor hem. 'k Had geantwoordt: volgende week, eindelijk. En daar moest ik een passende verklaring voor geven. Toonde me dan alles wat ie gelogd had. Zelfs dit forum kwam er aan te pas. Wie die Ivanhoe is. Pittig detail, terwijl ie alles toonde, had ik de gelegenhei om zijn msncontacten te zien. Wie die 3 dames bij hem zijn, weet ie niet. (a)

WhiteWolf
31 August 2005, 21:09
wat je kan doen is zoals DJMole zegt hé je pc herinstalleren (y) zou ik ook niet dulden moest dit hier gebeuren :D en een programma nee denk niet dat er daariets voor bestaat om dit stop te zetten.
als dit via je IP werkt kan je mss het volgende eens proberen en dat is je modem een 10tal min uit het kontakt trekken mss help dit wel maar dan wel eerst zonealarm of andere firewall installeren en die sniffer niet accepteren hé ;)

g_man
31 August 2005, 21:11
Elke relatie, van welk soort dan ook, is gebouwd op vertrouwen! Vertrouwen geschonken en gerespecteerd langs twee kanten. Zo te zien loopt er hier ergens iets mis bij jullie.
Maar jullie moeten er met elkaar erover praten, niet op een forum anderen in jullie avonturen meesleuren.

WhiteWolf
31 August 2005, 21:16
ja dit is ook weer juist :)
zou zelfs zeggen goed gezegt g_man:p
niets meer op toe te voegen ;)

Spoorzoeker
1 September 2005, 20:40
Een chatvriendin had nl gevraagd of de congé al gedaan was voor hem

Ik begrijp niet precies wat je bedoeld ?.

Is dit vrij vertaald: ik schop hem de straat op ?.

Spoorzoeker
1 September 2005, 20:47
Schakel eens over op Googletalk.

Als hij alles van jou wet, denk ik eerder dat hij op JOUW pc iets geinstalleerd heeft.

2 mogelijkheden: installeer Linux. (als je ECHT er vanaf wilt)
download bartPE of Knoppix, dit zijn besturingssystemen op cd, die je kunt starten vanaf cd zonder gebruik te maken van iets wat er op je harde schijf staat.

Of iets omslachtiger: laat je chatvriendin een berichtje typen in kladblok en dat met een wachtwoord naar je toe zenden.

Nog een idee, maar dit is maar een gok hoor: verander wat instellingen in de router zodat hij alleen nog maar bij zijn eigen pc kan en beveilig daarna de router met een wachtwoord.

Andere mogelijkheid: bel haar gewoon op. Als je man dan klaagt over de hoge telefoonrekeningen dan zeg je dat het zijn eigen schuld is!.

carm
2 September 2005, 09:25
Elke relatie, van welk soort dan ook, is gebouwd op vertrouwen! Vertrouwen geschonken en gerespecteerd langs twee kanten. Zo te zien loopt er hier ergens iets mis bij jullie.
Maar jullie moeten er met elkaar erover praten, niet op een forum anderen in jullie avonturen meesleuren.

merci. 'k had enkel gevraagd of ik dat kon omzeilen! 'k denk dat ik op 48jarige leeftijd toch een klein beetje recht op privacy heb. En als jullie zich "meegesleurd voelen in MIJN avontuur, sorry. 'k Dacht dat dit een forum was waar er vragen konden gesteld worden over programma's. Maar ja, vrijheid bestaat nog altijd enkel voor mannen. En dan maar met stenen gooien naar de moslims omdat die hun vrouwen alle rechten ontnemen.

Noempsy
2 September 2005, 14:26
Nu wel eerlijk zijn mannen (en vrouwen) misschien is er een reden voor je man om achterdoctig te zijn?:D :D

Of beter, laat hem hie is ne keer uitleggen wrom hij da doe? Ben zelf helemaal gene controle freak zenne maar sommige vrouwen moet je nu helemaal in't oog houden :evil:

ps: daar bedoel ik dus mijn schoonzus mee, de trien!!!!!:crazy: :crazy:

J.W.
2 September 2005, 15:03
Ik sta in Lan met de pc van m'n man en ontdekte onlangs dat hij msn monitor sniffer bij hem geïnstalleerd had. Wat ik in het begin als een niemendalletje beschouwde, lijkt danig uit de hand te lopen. Niet alleen al mijn chats staan op zijn HD opgeslagen, maar ook al m'n mails, sites die ik bezocht, tot de pop-ups toe. Is dit te omzeilen? Niet dat ik iets verkeerds doe, maar het geeft verre van een aangenaam gevoel als je weet dat "big brother" je continue gadeslaat. :foei:

Dit misschien: http://www3.ca.com/securityadvisor/pest/pest.aspx?id=453066767

Installeer in ieder geval eerst en vooral een firewall.

Blackwidowpage
2 September 2005, 16:16
Dit misschien: http://www3.ca.com/securityadvisor/pest/pest.aspx?id=453066767



Dit is toch een heel ander programma dan, MSN monitor sniffer?

jigs
2 September 2005, 17:30
Kote pijn Formatteren jou PC en dan installen en sterk beveiligen met paswoorden , virusscanners en Firewall en zijn IP adres blokkeren.
als ze dit wil doen dan kan ze nietmeer online geraken! omdat ze in een lan verbinding zit en haar "man" zal waarschijnlijk de hoofd pc zijn dus als ze het ip gaat blokkeren van haar man dan zal ze niet meer kunne chatten en surfen...

jigs
2 September 2005, 17:36
negen kansen op tien heeft hij gewoon in jouw msn een map aan geduid die op zijn pc staat dus al je gesprekken komen in die map terecht
mat lan kan je veel doen met de pc's die aan elkaar verbonden zijn

dit kan je nagaan in de opties van je msn
ga naar

extra>opties>berichten>berichtgeschiedenis

bekijk dat is en verander het als je denkt dat het niet klopt
nadien verander je gewoon je passwoord en stel msn zo in dat hij niet online gaat als je je pc opzet
zo kan hij niet meer in je opties gaan neuzen ;)

een andre optie is een virusscanner instaleren zoals mcaffee of trend micro daar kan je programmas blokeren
bijvoorbeeld msn monitor sniffer.exe
als deze dan kontact maakt met je pc dan houd die scanner het tegen en werkt het niet meer ;)

J.W.
2 September 2005, 20:05
Dit is toch een heel ander programma dan, MSN monitor sniffer?

U hebt gelijk!!! Sorry.

DJMoLe
2 September 2005, 20:11
Tis erg zit er maar mee geplaagd.
Ik steun u ten volle meiske.
Ik denk dat er bij hem heel wat meer te halen valt op zijne pc.

Ik zou gewoon opnieuw installen en niet te veel woorden vuil maken.
Zo met een smile van" oeps mijne pc deed raar en ik heb maar geformatteerd en een paswoordje erop gezet. """" ;-) de reactie zal dan boekdelen spreken.

g_man
3 September 2005, 11:27
merci. 'k had enkel gevraagd of ik dat kon omzeilen! 'k denk dat ik op 48jarige leeftijd toch een klein beetje recht op privacy heb. En als jullie zich "meegesleurd voelen in MIJN avontuur, sorry. 'k Dacht dat dit een forum was waar er vragen konden gesteld worden over programma's. Maar ja, vrijheid bestaat nog altijd enkel voor mannen. En dan maar met stenen gooien naar de moslims omdat die hun vrouwen alle rechten ontnemen.

Dit gaat totaal langs de kwestie heen... De essentie is dat jullie een probleem hebben en dat dit onderling moet opgelost worden en niet door her en der tooltjes te zoeken/vragen om vanalles en nogwat te omzeilen ! Het probleem ligt 'm hier niet in de software, maar bij de gebruikers...mss meer een vraag voor de Flair !

Yakumo
3 September 2005, 11:39
Dit gaat totaal langs de kwestie heen... De essentie is dat jullie een probleem hebben en dat dit onderling moet opgelost worden en niet door her en der tooltjes te zoeken/vragen om vanalles en nogwat te omzeilen ! Het probleem ligt 'm hier niet in de software, maar bij de gebruikers...mss meer een vraag voor de Flair !

(y);lol;lolde flair ....:rofl::rofl:;lol
veel meer kunt ge hier ni op toevoegen hé:cool:

keeshint
25 September 2006, 21:28
Ik sta in Lan met de pc van m'n man en ontdekte onlangs dat hij msn monitor sniffer bij hem geïnstalleerd had. Wat ik in het begin als een niemendalletje beschouwde, lijkt danig uit de hand te lopen. Niet alleen al mijn chats staan op zijn HD opgeslagen, maar ook al m'n mails, sites die ik bezocht, tot de pop-ups toe. Is dit te omzeilen? Niet dat ik iets verkeerds doe, maar het geeft verre van een aangenaam gevoel als je weet dat "big brother" je continue gadeslaat. :foei:

Beste Carm,

dit kun je niet omzeilen! MSN Monitor Sniffer is een programma dat draait op de PC van je man, in ieder geval een PC in jullie LAN die dag en nacht aanstaat. Dit programma logt alles op het gebied van MSN Messenger en kan nog een paar dingen meer. De beste manier om ervoor te zorgen dat je man niets meer ziet is de bewuste PC te vinden en hem uit te zetten of de netwerkkabel eruit te trekken. In het geval van WLAN zul je zijn PC uit moeten zetten of zijn antenne afschermen.
Jullie hebben inderdaad een serieus probleem dat eigenlijk hier niet thuis hoort maar ergens anders. Iets met vertrouwensbasis.....
Ik zou zijn PC wel eens willen zien en waar hij allemaal mee bezig is!!

Jouw PC formatteren heeft dus geen zin! Er staat niets op je PC namelijk, het is een netwerksniffer speciaal geschreven voor alles van MSN.
Je zou in je processen nog even kunnen zoeken naar Watchdog, dat is een ander leuk kinderen controleer programmaatje, die online tijd in de gaten houdt, toetsaanslagenen bezochte webadressen en ALLE ingestoetste gebruikersnamen en wachtwoorden. (dit is NIET de watchdog van Windows)

succes!

Kees

Luc@s
26 September 2006, 19:27
Dit gaat totaal langs de kwestie heen... De essentie is dat jullie een probleem hebben en dat dit onderling moet opgelost worden en niet door her en der tooltjes te zoeken/vragen om vanalles en nogwat te omzeilen ! Het probleem ligt 'm hier niet in de software, maar bij de gebruikers...mss meer een vraag voor de Flair !

gman heeft hier wel een punt hoor, dit is een vertrouwens-relatie kwestie en niet zozeer een software-kwestie.

1 v/d eerste security toestanden die je in acht moet nemen is physical access.

Gezien jullie in het zelfde huis wonen, heeft uw partner al fysiek access tot de lan ( sniffers, keyloggers, remote registry editors, ... ik weet niet in hoe verre uw man netwerk kennis bezit) Verder nog, ik denk niet dat Uw pc in een fysiek afgesloten kamer staat, dus fysisch access tot Uw pc heeft hij waarschijnlijk ook... (bootable memorysticks/floppy's/cd of dvdroms, password crackers, hardware keyloggers,...) --> hier gaat de reïnstall de mist in..
een primary disk uitnemen en als slave in een andere pc steken behoort ook tot 1 v/d mogelijkheden.

als je dit alles in acht neemt, en voorkomt, dan spreken we al over een pc in een afgesloten kamer, zonder wlan en met een appart internet abonnement dat afgeleverd is in die bepaalde kamer (dus geen utp's in het huis) dan kan je dit nog iets meer uitbreiden dmv camera's en inbraakdetectie (we moeten zeker zijn niet ?).

Hier rijst dan wel de vraag of een goed gesprek mét of zonder relatietherapeut niet meer relaas zou brengen ... goedkoper zal het in elk geval zijn :good:

Je kan natuurlijk ook nog altijd proberen een honey-pot op te zetten en te hopen dat je man daarin trapt, maar als hij zich een beetje goed verdiept heeft in netwerk & andere security, vermoed ik dat je vrij snel door de mand gaat vallen....

in elk geval success zou ik zeggen.

groeten
L.