Volledige versie bekijken : e-mail



Red Wodka
31 August 2005, 13:07
Hallo

Ik krijg nu al een tijdje e-mails van mensen die ik totaal niet ken en die mails gaan eigenlijk over niets Het is in het engels.Weet iemand wat ik daaraan kan doen om die mails niet meer te ontvangen want vind dat eigenlijk een beetje vervelend

grtz

sniffer
31 August 2005, 13:09
als het altijd van dezelfde komt de afzender blokkeren mss?
of kijk eens onderaan of het niet een soort nieuwsbrief is en dan kan je je meestal uitschrijven.

gotenks
31 August 2005, 13:10
rechtsklik op de mail en dan drukken op junk e-email => toevoegen aan block lijst
en ge ebt er geen last meer van ;)

Red Wodka
31 August 2005, 13:14
thanks voor de tips (y)

grtz

gotenks
31 August 2005, 13:15
das graag gedaan ;)
we zijn hier voor elkaar te helpe ;)

Red Wodka
6 September 2005, 12:10
Ik heb er nu al veel geblokkerd maar krijg er nog elke dag een paar en telkens zijn het andere namen want kan het nog zijn of moet ik ze gewoon blijven blokkeren?

Baloeke
6 September 2005, 20:35
Kijk eens op http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=49306#post49306
Misschien helpt dat

compuchrisje
6 September 2005, 21:34
Als dat in je hotmail is, moet je de spamfilter instellen. Dwz enkel de personen in je contactlijst als veilig invoegen, al de andere mails worden dan automatisch geweerd. In outlook express moet je dat echt per bericht doen en dan zijn die wisselende adressen wel lastig... of Internet Security installeren.

Red Wodka
6 September 2005, 22:01
ok thanks voor de hulp zal eens kijken wat ik ga doen ik laat dan iets weten of alles terug in orde is

spruit
7 September 2005, 10:34
kijk eens onderaan of het niet een soort nieuwsbrief is en dan kan je je meestal uitschrijven.

als het geen serieuze nieuwsbrief is zou ik dit zeker niet doen, zo weten ze dat het emailadres aktief is...;)

Red Wodka
8 September 2005, 23:03
denk dat het opgelost is ik heb qurb geinstaleerd .Iemand heeft me dat aangeraden.En nu word alle junk mail in een andere map gezet waar ik die dan kan verwijderen

Thanks iedereen voor de hulp

J.W.
8 September 2005, 23:36
denk dat het opgelost is ik heb qurb geinstaleerd .Iemand heeft me dat aangeraden.En nu word alle junk mail in een andere map gezet waar ik die dan kan verwijderen

Thanks iedereen voor de hulp

Is na de evaluatieperiode wel betalend. ($ 24.95)

Red Wodka
8 September 2005, 23:53
weet ik