Volledige versie bekijken : over dvd santa



brainstorm
31 August 2005, 18:29
:close Ik heb dvdsanta 4.00 full version build 6001 waar je subs of srt file's mee in kan laden maar weet hier iemand hoe dit dan werkt? en hoe je ze dan kan op dvd kan zetten of zitten de subs er al ingebrand of hoe werkt dit?

gotenks
31 August 2005, 18:40
dvdsanta pakt automatisch de subs mee ;)
maar ik gebruik de 3.45 want ik had problemen met de 4.0 ;)
good luck!

DJMoLe
31 August 2005, 19:58
Yep de 4 geeft probs

En gotenks heeft gelijk

Prog is de eenvoud zelve

Suc6

brainstorm
31 August 2005, 20:33
ik heb geen problemen met dvdsanta eerst wel maar had ffdshow geinstaleerd maar heb die verwijdert nu geen problemen meer.

Maar hoe kan je zien waar de subs staan in de dvd file's of zijn ze permanent ingebrand in de film?

gotenks
31 August 2005, 20:35
die zijn al permanent in gebrand als ge de subs dezelfde naam geeft als de film
en in dezelfde map plaatst ;) dan neemt dvdsanta de subs automatisch mee ;)

lucske
31 August 2005, 23:11
ik gebruik ook de 4.0 en tot heden geen problemen ook.normaal pakt ie zijn subs mee geen probleem dus.een avi kan je ook omzetten met win-avi en dan met santa naar die map gaan om ze te branden op Dvd :)

brainstorm
1 September 2005, 15:21
bedankt voor de uitleg zal eens proberen.

brainstorm
7 September 2005, 10:31
Heb het geprobeert maar heb geen ondertitels in de film zou het kunnen dat dit komt omdat ik bij virtual dub de plugin geinstaleerd heb (vobsub) ik heb al geprobeert met een srt file en een sub file maar niets lukt er bij mij.

Groeten
brainstorm

brainstorm
8 September 2005, 12:38
Ik denk het gevonden te hebben bij gebruik met vodsub mag je geen srt file laden in dvdsanta 4 ik ga deze nacht eens een film omzetten en proberen laat wel iets weten.


thx
brainstorm

brainstorm
9 September 2005, 15:30
Het is gelukt .
groetjes
brainstorm