Volledige versie bekijken : beveilingsmeldingen



nonkelpissous
2 September 2005, 16:44
op pc staat rechts onder in start balk telkens in het rood het tekentje van windows-beveilingsmelding in het rood??? hoe kan ik dit weg werken ??

in dezelfde balk staat tevens f-secure in blauw met rood uitroep teken ,die flikker op en geeft melding van = verlopen !!

ik bezit een securitypack van telenet ;

graag vraag of er iemand me kan in lichten hoe ik dit kan verhelpen of we doen ? :crazy:

:cry: DANK BIJ VOORBAAT , Nonkelpissous

timberke
2 September 2005, 17:05
heb je geen firewall ingesteld nu? sygate personal firewall is freeware,of anders windows firewall inschakelen,avast en avg zijn freeware antivirus.

nonkelpissous
2 September 2005, 19:17
alvast bedankt, windows firewal is ingeschakeld, maar zal dus eens verder gaan zien met avst of avg ,

totziens

J.W.
2 September 2005, 20:02
windows-beveilingsmelding in het rood??? hoe kan ik dit weg werken ??

in dezelfde balk staat tevens f-secure in blauw met rood uitroep teken ,die flikker op en geeft melding van = verlopen !!



Uw beveiligingscenter geeft de melding dat u geen actieve virusscanner hebt.
Wegwerken door een virusscanner te installeren die nog werkt.

nonkelpissous
6 September 2005, 21:15
bedankt voor de hulp, maar ik heb security pack van telenet, zit er daar dan geen actieve virusscanner erin ???? anders laat me eens weten waar ik dat ophaalt, dank bijvoorbaat . Nonkelpissous

timberke
6 September 2005, 21:28
avg free of avast of antivir intypen op google en ge zijt er.

nonkelpissous
6 September 2005, 21:35
nogmaals bedankt, totziens

J.W.
6 September 2005, 21:44
bedankt voor de hulp, maar ik heb security pack van telenet, zit er daar dan geen actieve virusscanner erin ???? anders laat me eens weten waar ik dat ophaalt, dank bijvoorbaat . Nonkelpissous

"Voordat je Telenet Internet Security Pack installeert, moet je alle andere antivirus- of firewallsoftware van je computer verwijderen. Tijdens de installatie van het Telenet Internet Security Pack wordt andere vaak gebruikte antivirus- en/of firewallsoftware automatisch gedetecteerd en wordt na bevestiging van de PC verwijderd (alleen beveiligingssoftware van de bekende softwareleveranciers). We raden echter aan om zulke sofware handmatig te verwijderen."

Het beveiligingscentrum gaat voort op uw F-secure en die is buiten werking. Doe zoals hierboven staat en verwijder alles van F-secure en installeer zeker geen andere firewall of virusscanner!!!

J.W.
6 September 2005, 21:46
avg free of avast of antivir intypen op google en ge zijt er.

Waarom moet hij dat intypen? Hij heeft toch een virusscanner! (security pack van telenet)

timberke
6 September 2005, 21:56
@ jw hij vroeg toch om antivirussoftware? btw ben bij skynet.ik dacht dat hij geen antivirussoftware meer had.

J.W.
6 September 2005, 22:05
@ jw hij vroeg toch om antivirussoftware? btw ben bij skynet.ik dacht dat hij geen antivirussoftware meer had.

Hij heeft nu reeds problemen omdat hij het securitypack van telenet en F-secure samen op zijn pc heeft staan. (F-secure is wel verlopen maar het beveiligingscenter gaat nog steeds voort op deze AV). Hij mag gerust een andere virusscanner installeren, maar dan moet hij wel eerst de twee die erop staan verwijderen.