Volledige versie bekijken : pinnacle studio werkt niet op dell



brۍht
4 September 2005, 11:17
Ik heb volgend probleem:
ik heb onlangs de pinnacle av/dv deluxe studio 9 gekocht, en als ik deze in mijn dell pc plaats werkt dit niet. Ik heb dit in een andere pc geprobeerd en dit werkt perfect. Volgens vercom (plaatselijke pc dealer) is deze kaart niet compatibel met mijn pc. Ik zou toch graag nog eens de mening van iemand anders horen, heeft hier iemand ervaring mee of weet er iemand een oplossing voor mijn probleem. Mijn computer specificaties kun je hierboven zien.

Dit probleem is ondertussen opgelost maar ik heb nu een nieuw probleem dit kun je hieronder vinden in de 4de post.

grabber
4 September 2005, 18:02
Wat zegt pinnacle av/dv deluxe studio 9 wanneer je het probeerd te installeren?
Foutmelding?

brۍht
4 September 2005, 20:50
De installatie van de software lukt perfect, maar als ik de pinnacle kaart in één van de pci slots steek gebeurt er niets. Normaal gezien moet er een ballonetje komen "nieuwe hardware gevonden" maar dit gebeurt niet. Als ik in de software voor analoog opnemen wil kiezen krijg ik deze mogelijkheid niet.

brۍht
12 September 2005, 09:24
Het probleem is ondertussen opgelost maar nu heb ik een nieuw probleem:

Ik kan dus mijn filmpjes opnemen en bewerken met pinnacle studio, maar als ik mijn filmpje wil exporteren in mpeg (dvd-kwaliteit) blokkeert het programma na zo'n 5 minuten (ik kan niets meer doen in het programma en als ik op Ctrl + Alt+ Del klik staat er bij pinnacle studio " reageert niet"). Het lukt wel om een filmpje van zo'n 1 minuut te exporteren in mpeg (het filmpje dat ik wil exporteren is 20 minuten lang).
Denken jullie dat mijn pc niet zwaar genoeg is of zou dit aan iets anders kunnen liggen?

Dank bij voorbaat.

alfons
12 September 2005, 16:30
Denk dat je niet goed geistalleerdt hebt,nl de drivers van de kaart zijn niet geinstalleerd.Je zal van nul moeten beginnen,en zorgen dat windows niet zelf opzoek gaat.

brۍht
23 October 2005, 18:01
Alle problemen zijn ondertussen opgelost, bedankt voor de hulp.
Mag een slotje op.