Volledige versie bekijken : Naam verzender wijzigen



TusH
4 September 2005, 13:03
Hoi,

Als secretaris van een sportvereniging moet ik regelmatig veel mails versturen.

Tot nu toe krijg ik die mails aan op mijn persoonlijk mailadres en verstuur ik die van daaruit ook verder. Zolang onze website nog niet op poten staat, wil ik dat graag zo houden.

Nu had ik echter graag gehad dat de ontvangers van mijn mails niet meer mijn persoonlijke naam te zien krijgen bij afzender maar iets in de aard van "secretaris sportclub ... "

Is het mogelijk om dit wijzigen ?

Ik gebruik Outlook 2003 en heb een skynetabonnement met 1 mailbox waar je een paar aliassen aan kan koppelen.

GreetZ,

TusH

Martijnc
4 September 2005, 13:26
Je kan in outlook een antwoordadres instellen

g_man
4 September 2005, 13:31
In je account kan je toch instellen welke naam de ontvangers te zien krijgen.

TusH
4 September 2005, 13:49
In je account kan je toch instellen welke naam de ontvangers te zien krijgen.

Ja, daar ben ik van op de hoogte, maar dan moet ik dat constant wijzigen omdat ik via dezelfde mailbox ( ik heb er maar één ) ook persoonlijke mails verstuur waar ik wel mijn naam wil hebben bijstaan.

@ martijnc : kan je me "antwoordadres" verduidelijken ? :)

Martijnc
4 September 2005, 13:52
<!--[if !supportLists]--><!--[endif]-->1.Klik op E-mailaccounts in het menu Extra. <o =""></o>

<!--[if !supportLists]--><!--[endif]-->2.Selecteer de optie Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen en klik op Volgende. <o =""></o>
<!--[if !supportLists]--><!--[endif]-->3.Klik in de lijst op de e-mailaccount waarmee u het bericht hebt verzonden en klik op Wijzigen. <o =""></o>

<!--[if !supportLists]--><!--[endif]-->4.Klik op Meer instellingen en typ vervolgens in het vak Antwoordadres het e-mailadres van de account waar u de antwoorden naartoe wilt laten verzenden. <o =""></o>

<o ="">
</o>

sniffer
4 September 2005, 14:19
maak een tweede emailadres aan in je enige mailbox en als je dan een mail verstuurt kan je kiezen in het vak " van " vanaf welk adres je het verstuurd.al de mails komen dan wel in dezelfde box toe maar bij het verzenden kan je kiezen, begrijp je?

TusH
4 September 2005, 21:08
Ok, in de plaats van het me gemakkelijker te maken, heb ik het me precies moeilijker gemaakt. :cry:

Ik maak een 2de account aan in outlook via extra --> emailaccounts --> nieuwe account toevoegen.
Ik vul alles juist in, test de accountinstellingen, alles in orde, druk op voltooien en.....
zie geen knop meer van verzenden / ontvangen staan. Maw, ik kan geen mails meer versturen.
Volgens outlook zijn er geen accounts geconfigureerd.
NP dacht ik, ik flikker die nieuwe account er terug af,... echter zonder resultaat. Ik flikker er alles af en configureer enkel mijn originele account terug,.... ook noppes :close

Ik heb geen idee meer wat te doen. Heb outlook al eens afgesloten opnieuw gestart, idem gedaan met de pc....

Heeft er iemand raad ?

TusH
4 September 2005, 21:37
Uiteindelijk maar een systeemherstel gedaan en met resultaat :D .

Na het toevoegen van een 2de account in outlook is mijn originele vraag ook beantwoord.

Hartelijk dank aan allen die mij geholpen hebben.