Volledige versie bekijken : snelkoppeling internet bureaublad



tsmil
5 September 2005, 11:59
Als ik op snelkoppeling van het bureaublad klik komt er altijd een foutmelding:
Er is vvor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdaal Mapopties van het Configuratie scherm.
Hoe moet ge dat doen?
Groetjes

Tuxke
5 September 2005, 12:37
gewoon rechtsklikken op uw bureaublad en dan nieuw->snelkoppeling en dan de wizard volgen ... dit is bij XP

spruit
5 September 2005, 17:51
is een ongeldige snelkoppeling...dus niet gelinkt aan een prog
Zoek anders eens die exe op, dan rechts klikken en "kopieren naar/ bureaublad snelkoppeling plaatsen" ;)

tsmil
6 September 2005, 12:50
Als ik op snelkoppeling van een website (favorieten) op het bureaublad klik komt er altijd een foutmelding:
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdaal Mapopties van het Configuratie scherm.
Hoe moet ge dat doen?
Groetjes

spruit
7 September 2005, 09:56
Als ik op snelkoppeling van een website (favorieten) op het bureaublad klik komt er altijd een foutmelding:
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdaal Mapopties van het Configuratie scherm.
Hoe moet ge dat doen?
Groetjes

Probeer eens zo:
1/ open de internetpagina waarvan je een snelkoppeling wil hebben
2/ kopieer het adres van die pagina
3/ klik rechts op het bureaublad, nieuwe snelkoppeling
4/ indien je met xp werkt, komt er direct een wizard die de locatie vraagt van het te openen bestand, daar plak je dat adres in en klik je op volgende, hier wordt dan een naam gevraagd, geef het een gepaste naam en klik op voltooien. Dit zou het moeten doen.
Bij vorige versies van os zal het waarschijnlijk wel niet veel verschillen