Volledige versie bekijken : mix maken



marco
5 September 2005, 14:42
hallo iedereen,
ik heb een mix cd,dus alles achter elkaar maar bestaat uit 38 stuks.In track 22 is er een fout dus ik heb track 22 er tussen uit gehaald en er een nieuw tussen gezet,nu als ik de cd terug wil branden met nero heb ik telkens een pause tussen twee tracks zoals een gowone cd,maar nu is het geen mix meer hé.
Weet er iemand daar een oplossing voor a.u.b.
Bij voorbaat dank.
Groetjes marco (crash)(crash)

2B's
5 September 2005, 17:58
Ik meen te weten dat je in Nero de tracks kunt instellen. Selecteer het muziekbestand dat je er hebt tussen gezet en klik met je rechter muisknop. Je krijgt dan properties of eigenschappen. Hier kun je de overgang instellen naar 0 seconden. Dit zou de oplossing moeten zijn.

marco
5 September 2005, 18:48
hallo tweebees,dat weet ik,heb het ook gebrobeerd maar dan heb je nog altijd een kleine pauze.
Wel bedankt voor de reactie.

W31RDO
5 September 2005, 19:01
waren da verschillende bestandjes of 1 groot??

als da 1 groot is moete da liedje der trug tusse plakke ni?:crazy:

marco
5 September 2005, 19:13
Hallo W32RDO,
Ik had die cd van iemand gekregen en dat zijn verschillende tracks,maar het is een mix dus dat is allemaal achter elkaar.
maar wanneer ik hem terug brandt met het nieuwe stuk er tussen met nero heb ik geen mix meer maar telkens een pause tussen.
Hopelijk leg ik het goed uit.

W31RDO
5 September 2005, 19:57
jaja ik begrijp u wel ze :D maar ik heb geen ervaring me nero :D ik doe ni illegaal :p nene ik doe da wel ze ma wijnig muziek ik heb daar zo mijn i-pod voor :p die nu kappot is :D moet nieuwe kopen hoor :cool:

dapi
5 September 2005, 20:23
ik heb ook dat probleem
een mix in 38 stuks binnengehaald en wanneer ik die brand krijg ik er ook telkens kleine pauzes tussen ondaks ik alles op 0 heb gezet dus wie heeft er hier een oplossing voor

greetings
Dapi

marco
6 September 2005, 22:41
dapi,
ik heb het gevonden,het gaat met musicmatch jukebox,heel gemakelijk.
veel succes!
groetjes marco (y)(y)

dapi
7 September 2005, 01:28
thx marco

toch raar dat nero het niet doet zoals men het instelt

greetings
Dapi

diedie
8 September 2005, 18:04
Lukt het ook niet als je de optie "infaden" en "uitfaden" aanpast?

mvg,