Volledige versie bekijken : Probleem inloggen msn



Yakumo
5 September 2005, 17:58
Ik kan niet meer inloggen bij msn. Ik krijg steeds foutmelding

"You've tried to sign in too many times with an incorrect e-mail address or password, or someone else is trying to sign in to the account."

Hoe kan ik dit oplossen? Heb reeds geprobeerd mijn paswoord te resetten, dit lukt maar krijg nog steeds de foutmelding :wall: :wall: als ik wil inloggen.

Yakumo
5 September 2005, 20:04
Mag slotje op, heb het ondertussen al gevonden.

hercau
5 September 2005, 23:03
je mag altijd nog ff uitleg geven wat je gedaan hebt
zijn er mss nog met dat probleem

groetjes hercau

Yakumo
6 September 2005, 16:03
je mag altijd nog ff uitleg geven wat je gedaan hebt
zijn er mss nog met dat probleem

groetjes hercau

Inderdaad, sorry hiervoor.(ooe) , ik was diene msn stillekesaan kotsbeu aan het worden.:close:close
Ik vermoed dat het kwam door hetvolgende:
Als ik windows xp opstart dan logt deze automatisch op msn in. Echter heb ik een tijdje geleden van paswoord veranderd zonder dit aan te passen in de autmatische login. Zo blijft deze maar proberen om in te loggen en krijg ik een lock out voor een bepaalde duur, dat denk ik toch? Dus na verloop van tijd kon ik gewoon opnieuw inloggen (weliswaar met men oude paswoord :crazy::crazy: maar ja diene msn werkt ni steeds hoe het moet hé (crash)(crash)

timberke
6 September 2005, 16:48
heb je de laatste nieuwe versie 7.5?

Yakumo
6 September 2005, 17:09
Neen, morgen installeer ik hem(a) (dit zeg ik wel al een aantal dagen :verlegen: . Zou ik mss beter doen want het spel deed ook al raar wanneer ik een contactpersoon wou toevoegen (het spel kwam af dat de contactpersoon geen netpasspoort had en dat het ni mogelijk was toe te voegen :close, iets later lukte het toch)(crash):crazy:
Gebruik nog versie iets in de 7.0