Volledige versie bekijken : verschillende brandprogramma's



sniffer
7 September 2005, 18:50
ik heb meerdere programma's staan om te branden.
Kan dat zijn dat die tegen elkaar werken of zo?
sinds enige tijd werkt nero vision express niet meer ( zodra je preview wil doen sluit het af) en nu heb ik na 1 x gebrand te hebben met Alcohol 120 % ook miserie daarmee.

Of waaraan zou dat anders kunnen liggen?

diedie
7 September 2005, 19:18
ik heb meerdere programma's staan om te branden.Kan dat zijn dat die tegen elkaar werken of zo?



Dit heeft hier niets mee te maken, wat wel zou kunnen is dat er op het moment dat je dit wilt gebruiken er teveel andere programma's open staan en daardoor uw systeem teveel belast. Schakel ook steeds uw "schermbeveiliging" uit.
mvg,

sniffer
7 September 2005, 19:28
ik gebruik nero vision express bv als enige programma behalve dat ik online ben op msn
en mijn schermbeveiliging heeft niet eens tijd om aan te gaan, moet ik die dan toch afleggen?

van alcohol 120 % is het me 1x gelukt om iets te branden en nu niet meer

Peter.B
7 September 2005, 19:55
sniffer ik heb nero,winavi,alcohol 120%,dvdshrink,dvd43,dvdfab gold,...enz.en mijn pc is een heel stukske lichter dan de uwe.aja, mijn schermbeveiliging en msn liggen ook nog aan.en heb gelukkig nog geen problemen.
kun je eens juist zeggen wat het probleem is met alcohol

diedie
7 September 2005, 20:00
Het wordt steeds aangeraden om bij het branden van een programma of iets anders zoweinig mogelijk programma's te laten openstaan. Ook uw schermbeveiliging hoort daartoe, dit om schrijffouten te vermijden.;)
mvg,

sniffer
7 September 2005, 20:22
ik heb alcohol al 1 x gebruikt om dvd tools te branden ( een mds bestand)
en nu wil ik nog eens diezelfde dvd branden en dat lukt niet meer.
omdat ik niet goed meer wist hoe ik het gedaan had heb ik hier op de site de handleiding gelezen maar vanaf de eerste stap heb ik al niet dezelfde keuzemogelijkheden van in het voorbeeld.

ik heb al meerdere keren een image gebrand en iedere keer is het zogezegd gelukt maar staat er niets op de dvd maar ik kan die dan ook niet meer hergebruiken dus moet er eigenlijk wel iets opstaan.

sniffer
7 September 2005, 20:28
sorry hoor, ik heb nu ontdekt dat mijn dvd's die ik gebrand heb wel gelukt zijn maar ze kunnen niet gelezen worden in mijn dvd brander wat met andere dvd's wel het geval is maar gewoon in mijn dvd rom.( hoe kan dit komen ?)

maar mijn probleem met nero vision express blijft
Weet iemand wat ik daaraan zou kunnen doen?

Peter.B
8 September 2005, 05:47
diedie

Het wordt steeds aangeraden om bij het branden van een programma of iets anders zoweinig mogelijk programma's te laten openstaan. Ook uw schermbeveiliging hoort daartoe, dit om schrijffouten te vermijden.

diedie,je hebt natuurlijk gelijk.en ook niet altijd op de rapste snelheid willen branden,maar het was omdat sniffer het volgende zei

Kan dat zijn dat die tegen elkaar werken of zo?

sniffer,als het om een dvd gaat die op uw hd staat,brand ik die altijd met nero burning rom.en anders,ne keer niet kijken naar de preview en zien wat er dan gebeurt

sniffer
8 September 2005, 09:05
ok maar hoe brand je dan een mpg bestand met nero burning rom?
ik heb de versie 6 SE versie 6.6.0.5 bundled en als ik dat opstart kan ik kiezen ts
DVD ROM (ISO) DVD-Kopie DVD-Video DVD-ROM(opstartbaar) DVD-ROM (UDF)
Dvd-ROM ( UDF/ISO) ofwel kan ik overschakelen op nero express en daar kan ik videobestanden en video cd kiezen.

Weet iemand waarmee je dit dan kan branden?

diedie
8 September 2005, 17:00
Open een New Compilation Venster en selecteer links Super Video CD. Dit opent de opties voor het maken van een Super Video CD (daar kun je dan PAL of NTSC aanklikken - meestal is dat PAL)
kies dan het tabblad "ISO" en controleer de volgende opties (zijn de standaard instellingen van Nero) of ze allemaal aangevinkt zijn:
ISO Level2 (Max. of 31 chars)
ISO 9660
Allow pathdepth of more than 8 directories
Allow more than 255 characters in path
Druk dan op New en sleep uw film naar links de rest weet je wel...
mvg,

sniffer
8 September 2005, 18:58
ik heb dat gevonden. als ik dat mpg bestand op die manier brand is dat dan op een cd of dvd? ( mss domme vraag maar allé)
en kan je die dan bekijken in een dvdspeler?

Peter.B
8 September 2005, 19:29
op cd,want je maakt er en super video cd van.en dat is geen domme vraag
maar ik zou het proberen om te zetten via "winavi converter" op dvd en dan op dvd branden met nero burning rom.
maar als ik iets probeer op cd of dvd te zetten,doe ik dan op een rw

sniffer
8 September 2005, 19:38
het probleem is dat winavivideoconverter dat niet wil omzetten.

welke optie zou ik dan moeten nemen volgens jou met winavivideoconverter?

Peter.B
8 September 2005, 19:54
bekijk dit eens http://www.divx-digest.com/software/index3.html#encoding_conv
zal morgen ook eens kijken

Peter.B
9 September 2005, 05:24
hopelijk helpt dit u verder,maar heb er wel geen ervaring mee
http://www.extradvd.nl/html/divx2dvd3.htm