Volledige versie bekijken : qurb



Red Wodka
7 September 2005, 20:28
weet er iemand iets meer over da progje en zo ja is dit een goed progje
Iemand heeft me qurb aanbevolen om ongewenste e-mails direct te verwijderen uit mijn mailbox.Met andere worden als ik e-mail ontvang van een persoon die niet in mijn mailbox staat word die in een lijst gezet en en kan je dan kiezen of je die mail aanvaard of niet
Laat eens iets weten

Grtz

slijkdabberke
8 September 2005, 22:48
dit progje ken ik niet maar ik gebruik mozilla thunderbird en die heeft standaard een spamfilter is gratis te downloaden ook in het nederlands

J.W.
8 September 2005, 23:37
weet er iemand iets meer over da progje en zo ja is dit een goed progje
Iemand heeft me qurb aanbevolen om ongewenste e-mails direct te verwijderen uit mijn mailbox.Met andere worden als ik e-mail ontvang van een persoon die niet in mijn mailbox staat word die in een lijst gezet en en kan je dan kiezen of je die mail aanvaard of niet
Laat eens iets weten

Grtz

Is na de evaluatieperiode wel te betalen. ($ 24.95)

J.W.
8 September 2005, 23:40
weet er iemand iets meer over da progje en zo ja is dit een goed progje
Iemand heeft me qurb aanbevolen om ongewenste e-mails direct te verwijderen uit mijn mailbox.Met andere worden als ik e-mail ontvang van een persoon die niet in mijn mailbox staat word die in een lijst gezet en en kan je dan kiezen of je die mail aanvaard of niet
Laat eens iets weten

Grtz

Volgens deze specificaties werkt het dus niet met O.E.


Qurb
Qurb is een elegante oplossing die alleen werkt met Outlook 2000 of 2002 en eveens Exchange Server ondersteunt. Na de installatie schrijft Qurb (http://www.12move.nl/content/clicks/link.asp?id=4707)z'n whitelist vol met adressen uit al uw folders. Het programma houdt uw folders in de gaten en voegt desgewenst adressen toe.

Op de Outlook-toolbalk zijn bovendien een Approve- en Block-knop te vinden, waarmee u met één klik een afzender kunt toevoegen of weigeren. Er is overigens geen blacklist; afzenders die niet in de whitelist staan, worden niet meteen verwijderd, maar eerst in een speciale Qurb-folder geplaatst die u naderhand kunt bijwerken.
Prijs: 24,95 dollar

Red Wodka
8 September 2005, 23:52
kweet niet maar ik heb outlook express heb dat geinstalleerd en tot nu toe werkt dat behoorlijk