Volledige versie bekijken : nieuwe msn



sniffer
9 September 2005, 21:21
ik krijg een melding iedere keer ik msn opstart dat er een nieuwere versie is.
Ik heb die uitendelijk gedownload en heb moeten universal patcher opnieuw uitvoeren.

daarna heb ik msn weer opgestart en ik blijf die melding krijgen dat er een nieuwere versie is en ik zie zo niet direct het verschil met de vorige ook.

wat is er mis gegaan of is dit normaal?

timberke
9 September 2005, 21:26
heb je de 7.5?

sniffer
9 September 2005, 21:53
ik had 7.0 en ik veronderstel dat het nu wel de 7.5 is aangezien die nieuwer is

timberke
9 September 2005, 22:02
die 7.5 draait hier probleemloos,reboot eens en wacht dan af,bij vorige versie's had ik dat ook soms en dan is alles plots weer normaal.

sniffer
9 September 2005, 22:20
kan zijn dat het daar aan ligt.
ik probeer het eens en laat wel iets weten dan.

Ik mocht die nieuwe versie toch gewoon over de oude installeren dacht ik?

timberke
10 September 2005, 05:53
normaal mag je die over elkaar installeren,als het niet helpt gooi msn eraf via windows onderdelen toevoegen/verwijderen en opnieuw installeren via je browser,typ gewoon,msn messenger 7.5 nl en dan zal het wel lukken.

sniffer
10 September 2005, 14:20
ik heb het nu nog eens gedaan via de wizard van msn zelf en ik zie dat hij de 7.0 terug installeerd wat ik raar vind want de 7.0 staat er op en toch zegt ie dat er een nieuwere versie is en als ik die installeer is het dezelfde.
ik zal anders msn eraf zwieren maar is er eigenlijk veel verschil ts de 7.0 en 7.5? is het de moeite dat ik verander?

DeViAnThans3
11 September 2005, 18:02
msn 7.5 is iets trager vind ik ...
maar verder is alles okidoki, de functies als bellen over internet en video zouden beter/vlotter werken ...
;)

simba
11 September 2005, 18:38
7.5 is alles ok bij mij.

simba

seb
11 September 2005, 19:54
ik krijg een melding iedere keer ik msn opstart dat er een nieuwere versie is.
Ik heb die uitendelijk gedownload en heb moeten universal patcher opnieuw uitvoeren.

daarna heb ik msn weer opgestart en ik blijf die melding krijgen dat er een nieuwere versie is en ik zie zo niet direct het verschil met de vorige ook.

wat is er mis gegaan of is dit normaal?

als je 7.5 Beta hebt kan het ik heb dit ook gehad

W31RDO
11 September 2005, 21:47
schakel u orginele msn gwn uit want die kan ook voor problemen zorgen en ge kunt die uitschakelen door naar
configuratiescherm -> software -> en dan staat er links windows-onderdelen toevoegen of verwijderen daar moet ge op klikken dan krijge zo een kaderke en dan gade helemaal naar onder en dan vinkt ge windows messenger uit en dan drukte op volgende en moet ge de stapkes volgen eh ;)

Hamaruni
1 November 2005, 09:57
Ik had vroeger de 7.0 staan met de universal patcher erop en heb dan later de 7.5 geinstalleerd, nu gaat het aanmelden o zo traag, het duurt soms wel tot 2 à 3 min eer ik aangemeld ben.
Als ik in de map software ga kijken staat daar de 7.0 nog altijd in, als ik op verwijderen klik kan ik die niet verwijderen omdat hij het patchpakket niet vind.

Herinstalatie van de 7.5 heeft geen enkel effect.

wie kan me helpen??


vriendelijke groeten,
Hamaruni

Joga
1 November 2005, 10:47
mss is de "nieuwe msn" waarover je msn het geeft msn 8 want die is nu onlagns uitgekomen

Fakke_Berto
2 November 2005, 17:53
Hallo,
Met versie 7.5 kan je ook voicerecordings doorsturen en fullscreen chatten met de webcam.
Groetjes.

Mosquitos
3 November 2005, 09:14
msn8 kan niet want dat is alleen voor betatesters en alleen betatesters kunnen er mee inloggen

Mosquitos
3 November 2005, 09:18
Je moet de 7 ook eens eerst installeren en daarna terug verwijderen.
Dan zal hij het pakket misschien wel vinden en alles verwijderen.

Snakey
3 November 2005, 13:15
msn8 kan niet want dat is alleen voor betatesters en alleen betatesters kunnen er mee inloggen
http://ideas.live.com/signup.aspx?versionId=0eccd94b-eb48-497c-8e60-c6313f7ebb73

Via deze link kan je aanvragen als je mag meedoen met de beta-testers. (Heb het zelf wel niet getest.)

reddevel
6 November 2005, 10:49
ga gewoon naar de officiele site (nederlands) van MSN en haal daar de laatste versie af, sla op en installeer daarna gewoon over de 7.0 versie :)

Mosquitos
9 November 2005, 20:52
Voor wie de msn8 is wil zien.Je kan hem downloaden op www.mastaline.com
Ik vind hem persoonlijk nog niet zo goed.Er is nog wat werk aan :D
Wat ik wel goed vind is dat je binnenkort ook kan bellen naar Telefoonnummers
met die msn8.