Volledige versie bekijken : winks



carls
10 September 2005, 16:48
ik zit met een raar probleem bij een kennis van me.
zij maken gebruik van windows xp home met twee gebruikersaccounts.

nu is het zo dat zodra ik een winkspakketje installeer bij de ene account, alles werkt zonder probleem.
maar zodra ik dat pakket of een ander pakket wil installeren bij de andere account, ik de mcoinstall.exe niet kan koppelen aan de MCO extensie.

niet via mapopties, niet via openen met, .......

bij de map opties van de gebruikersaccount waar het dus niet gaat heb ik ook al de MCO opnieuw proberen aan te maken, maar dat gaat dus ook niet, net als bij de geavanceerde mapopties om het mco bestand te kunnen linken aan een programma.


heeft er iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen bij die kennis van me.

groetjes

carls

DeViAnThans3
11 September 2005, 18:00
normaal gezien zou je die mco-koppeling moeten koppelen aan mcoinstall.exe, bij mapopties->bestandstypen->nieuw ...
je zegt echter dat dat niet mogelijk is ...
is die andere account misschien een gast-account, en geen administrator-account?

carls
13 September 2005, 13:41
de andere account is een administrator account net als de account waar het wel in werkt.
zoals je reeds zegt, normaal gezien zou je die mco koppeling moeten koppelen ..... maar dit werkt idd niet.
heb al verschillende keren geprobeerd maar telkens niets.

Kapstertje
13 September 2005, 13:57
Als je nu de winks download op het andere account of heb je dit al geprobeerd?(dus nog eens appart)

Mischien lukt het dan wel?:)

carls
14 September 2005, 11:00
ik had dat winks pakket op een usb stickje gezet en alzo bij beide account erop gezet.
een ander pakket heb ik ook al geprobeerd maar telkens zonder succes.

groetjes

Firekoen
14 September 2005, 11:55
je moet eens proberen om de map met winks en mcoinstaller gewoon op de c-schijf te plaatsen, dan snelkoppelen naar elke account zijn bureaublad, probeer ze dan eens te installeren!

ik peis omdat ze 2 adminaccounts zijn dat ze niet in elkaars account kunnen.

greetz

carls
14 September 2005, 16:03
dat is ook al iets dat ik reeds geprobeerd heb maar zonder resultaat

greetings