Volledige versie bekijken : Ondertiteling



sharpei
11 September 2005, 16:55
Dag allemaal,

Normaal zet ik de ondertiteling zelf onder een divx bestand met het programma Subtitel Workshop.
Dit ging goed, tot nu. Als je de eerste en de laaste zin ongeveer juist zet en je maakt dan 2 syncronizatie punten ( de eerste en de laaste zin ), dan zet workshop deze ondertiteling voor de ganse film juist. Maar nu doet hij dat niet, nu staan alleen de eerste en de laatste juist en de andere zijn wel in tijd veranderd maar niet voldoende. Heb dit nu al met meerdere films.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe of is er mss nog een ander programma ???

Subsync heb ik ook al geprobeerd maar deze werkt niet.

Groetjes

Vlier
11 September 2005, 17:38
denk nie da je iets verkeerd doet maar als je 2 synchronosatiepunten maakt in begin en einde lukt altijd als de ondertiteling overal hetzelfde verkeerd loopt .anders eens 2 andere punten maken en de rest manueel verzetten (ik werk altijd met subsync). over welke gaat het?

sharpei
12 September 2005, 17:45
denk nie da je iets verkeerd doet maar als je 2 synchronosatiepunten maakt in begin en einde lukt altijd als de ondertiteling overal hetzelfde verkeerd loopt .anders eens 2 andere punten maken en de rest manueel verzetten (ik werk altijd met subsync). over welke gaat het?


Het gaat over Godsent en The exorcist the beginning.
Ben al met manueel bezig maar moet toch ook automatisch gaan ???
Bij A lot like love had ik het zelfde probleem, 2 punten gemaakt Begin en Einde en toen zette hij de ondertiteling wel goed.

Maar goed, blijf proberen al dan niet manueel.
Bedankt voor de reactie!!!!:D

slijkdabberke
16 September 2005, 22:26
ge moet uw bitrate eens nakijken van de film en van de ondertiteling is waarschijnlijk niet hetzelfde eens een andere ondertitel met andere bitrate proberen