Volledige versie bekijken : pas op bij overschakeling naar TURBO bij TN



sfx32
16 May 2005, 22:45
Je kan nu bij TN , rechtsstreeks overschakelen bij mijn TN naar turbo.
doe dit echter niet zomaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb TN mono +11 blokken erbij.
dacht als ik naar TURBO overschakel , ben ik gelijk 30 GB ver en behoef ik die 11 blokken niet meer, dus ik ging die eerst afzetten , om er zeker van te zijn dat ik die niet ook nog eens bovenop dat abo zou dienen te betalen, normale gedachtegang toch???
zet ze allemaal af , wil ik mijn abo veranderen , maar bleek nu mijne modem die nieuwe abo niet aankon , gevolg is dat ze zullen komen om een andere modem te plaatsen, binnen de 5 dagen zullen ze contact opnemen when enzo......
nu zit ik wel zolang ze mijne abo niet kunnen overzetten op smallband....
tenzij ik nog eens lekker blokjes bijkoop die ik eigenlijk al betaald had.....
hoop dr niemand van jullie mijne fout namaken zal
:(
mvg
SFX
owja das dus hunne mail......
Hieronder vindt u een overzicht van de door u gevraagde abonnementswijziging.


Uw huidige product: Telenet Internet Mono 41.95 euro/maand (incl. BTW)
Uw nieuwe product: Telenet Internet ExpressNet Turbo 59.96 euro/maand (incl. BTW)


Uw huidige Telenet modem ondersteunt het product dat u gekozen heeft niet optimaal. Telenet zal daarom gratis uw modem vervangen.
Wat zal er gebeuren?

- Binnen de vijf werkdagen na het versturen van uw aanvraag zullen wij u contacteren voor een installatie-afspraak.
- Op de afgesproken dag zal de Telenet installateur uw modem vervangen.
- In de loop van de werkdag volgend op de installatie van uw nieuwe modem wordt uw nieuwe product geactiveerd.

U hoeft verder geen enkele actie te ondernemen. Hou er rekening mee dat deze timings voor een stuk afhankelijk zijn van het aantal aanvragen dat Telenet te verwerken krijgt.



Uw aanvraag zal verwerkt worden binnen de 5 werkdagen.

---
Dit is een automatisch gegenereerde mail, gelieve hier niet op te antwoorden.

stefanmiler
19 May 2005, 11:37
Als je naar expressnet plus zou overschakelen heb je ook een nieuwe modem nodig, staat er toch wel ergens op hoor. (allee ik wist da toch op voorhand:cool: )

sfx32
19 May 2005, 15:35
lees een goed op pub.telenet.be
nieuwe modem had je maar in bepaalde gevallen nodig bij EN+, niet steeds , zelfs niet voor die TURBO.......
mvg
SFX

gizmo24
16 June 2005, 16:27
lomp he als ge nu gewoon aan verandert naar turbo dan worden die 11 gig aan blokken sowieso verwijdert
en da duurt geen 5 dagen normaal doen wij die modemswap binnen de 2 dagen ff geduld :D
en dan had je aleen die 30 gig


Je kan nu bij TN , rechtsstreeks overschakelen bij mijn TN naar turbo.
doe dit echter niet zomaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb TN mono +11 blokken erbij.
dacht als ik naar TURBO overschakel , ben ik gelijk 30 GB ver en behoef ik die 11 blokken niet meer, dus ik ging die eerst afzetten , om er zeker van te zijn dat ik die niet ook nog eens bovenop dat abo zou dienen te betalen, normale gedachtegang toch???
zet ze allemaal af , wil ik mijn abo veranderen , maar bleek nu mijne modem die nieuwe abo niet aankon , gevolg is dat ze zullen komen om een andere modem te plaatsen, binnen de 5 dagen zullen ze contact opnemen when enzo......
nu zit ik wel zolang ze mijne abo niet kunnen overzetten op smallband....
tenzij ik nog eens lekker blokjes bijkoop die ik eigenlijk al betaald had.....
hoop dr niemand van jullie mijne fout namaken zal
:(
mvg
SFX
owja das dus hunne mail......
Hieronder vindt u een overzicht van de door u gevraagde abonnementswijziging.


Uw huidige product: Telenet Internet Mono 41.95 euro/maand (incl. BTW)
Uw nieuwe product: Telenet Internet ExpressNet Turbo 59.96 euro/maand (incl. BTW)


Uw huidige Telenet modem ondersteunt het product dat u gekozen heeft niet optimaal. Telenet zal daarom gratis uw modem vervangen.
Wat zal er gebeuren?

- Binnen de vijf werkdagen na het versturen van uw aanvraag zullen wij u contacteren voor een installatie-afspraak.
- Op de afgesproken dag zal de Telenet installateur uw modem vervangen.
- In de loop van de werkdag volgend op de installatie van uw nieuwe modem wordt uw nieuwe product geactiveerd.

U hoeft verder geen enkele actie te ondernemen. Hou er rekening mee dat deze timings voor een stuk afhankelijk zijn van het aantal aanvragen dat Telenet te verwerken krijgt.



Uw aanvraag zal verwerkt worden binnen de 5 werkdagen.

---
Dit is een automatisch gegenereerde mail, gelieve hier niet op te antwoorden.

gizmo24
16 June 2005, 16:29
iedereen die een upgrade van produkt mono naar expresnet wil gaan en die hebben de ouwe cyberwave modem hangen moet een modemswap krijgen die modems gaan maar tot 4 mbps dus te traag voor de nieuwe produkten

Mosquitos
16 June 2005, 17:18
iedereen die een upgrade van produkt mono naar expresnet wil gaan en die hebben de ouwe cyberwave modem hangen moet een modemswap krijgen die modems gaan maar tot 4 mbps dus te traag voor de nieuwe produkten

Welke modem heb je dan nodig voor die TURBO?