Volledige versie bekijken : lege cd wissen



sandro
12 September 2005, 19:51
kheb onlangs een dvd gewist met alkohol 120% en geformateerd want je kan kiezen hoe je ze wist met alkohol.
nu, mijn probleem is er stond vroeger een film op die dvd en kheb deze dan gewist met alkohol en een andere film erop genomen maar toen ik deze bekeek dan was het in het begin alles oke maar een half uurtje later begon de andere film opeens te spelen van vroeger en mijn laatste film was weg.
Kan er mij iemand helpen en zeggen wat ik verkeerd gedaan heb, het waren dvd rw+ van excel en met alkohol heb ik wis wizard genomen:evil:

Baloeke
12 September 2005, 20:14
ik wis mijn cd's met nero en heb (tot hier toe) geen problemen gehad

Swatje
12 September 2005, 22:03
Ik wis die met nero en heeb nog geen (tot nu dan) geen problemen gehad

stertje
12 September 2005, 23:05
Ik wis mijn schijfjes met INCD van nero
nog nooit geen probs gehad
de schijfjes zijn gewist op ongeveer 30 sec en formatteren hoeft niet meer
als INCD geinstalleerd is gewoon rechtsklikken op uw dvd station en kiezen met INCD wissen
zo gemakelijk werkt het

lucske
12 September 2005, 23:22
ook ik wis ze volledig met Nero en nooit problemen gehad tot nu toe(a)

sandro
13 September 2005, 18:07
wat betekent INCD stertje, kan je deze gratis downloaden van het internet?
als ik nero gebruik om dvd te wissen dan begint hij er wel aan maar na een 5 tal minuten zegt hij fout bij het wissen schijf en hij stopt dan.
ik gebruikte nero 6 startsmart, met welk progr. kan je eigenlijk best een dvd wissen(crash)

ghost
13 September 2005, 19:04
Je moet eens kijken als uw dvd-rw niet vuil is, plus met nero kunt je de quick nemen of de full voor te wissen en uw snelheid ,kunt je ook veranderen om te wissen

stertje
14 September 2005, 20:07
INCD is hier te vinden het is een onderdeel van nero
(als u nero geinstalleerd hebt staan kan je INCD ook installeren)

http://www.afterdawn.com/software/cdr_software/cdr_applications/ahead_incd.cfm