Volledige versie bekijken : internet explorer



reddevel
13 September 2005, 15:24
ik heb onlangs firefox geinstalleerd en hem aangevinkt als hoofdbrowser maar als ik met msn messenger op internet ga kiest hij toch automatisch voor IE is dit te verhelpen en zoja hoe moet ik dit dan doen?
groetjes reddevel :)

rafc
13 September 2005, 17:07
volgens mij kan je dit arrengere bij msn zelf ....heb zelf ook firefox en ie vindt het zelf makkelijk om met deze twee samen te werken en wat die msn betreft speelt dit een rol als het naar behoren werkt???

reddevel
13 September 2005, 17:49
volgens mij kan je dit arrengere bij msn zelf ....heb zelf ook firefox en ie vindt het zelf makkelijk om met deze twee samen te werken en wat die msn betreft speelt dit een rol als het naar behoren werkt???
als het naar behoren werkt niet dat klopt maar ik heb enkele tijd geleden "internet security van norton" verwijderd en sindsdien krijg ik foutmeldingen van IE als hij opstart en daarom zou ik hem willen afsluiten, of eventueel verwijderen maar ik ben bang dat het andere problemen met zich mee brengt daar hij geintegreerd zit in windows.
groetjes reddevel :)

timberke
13 September 2005, 18:05
je kunt ie eraf gooien via software windowsonderdelen toevoegen/verwijderen,ie eraf en terug installeren,daarna voor firefox hetzelfde doen en ff aanvinken als hoofdbrowser.

depol99
13 September 2005, 18:52
Internet Explorer kan je niet verwijderen. Het zit te diep in je besturingssysteem (xp) gebakken
Firefox als browser is een uitstekende keuze (y)

Het probleempje met een link in msnmessenger dat automatisch ff moet opstarten ipv ie is niet eenvoudig op te lossen. Microsoft heeft in msn hard gecodeerd dat het IE moet zijn (tja IE en MSN = microsoft)