Volledige versie bekijken : vraag over msn



branco
14 September 2005, 19:45
ze hebben mijn msn gekraakt en ook mijn hotmail is der een programma waar mee ik dat weer kan terug draaien........

alvast bedankt.........

Sille
14 September 2005, 19:49
je wilt dus zeggen dat je paswoord is veranderd door iemand ;) dat ze dus gwn eventjes je gehackt bent ;) der kan je niet tegen beginnen

Sille
14 September 2005, 19:53
je wilt dus zeggen dat je paswoord is veranderd door iemand ;) dat ze dus gwn eventjes je gehackt bent ;) der kan je niet tegen beginnen

en tis maar evkes voor te zeggen hoor maar der is een forum voorzien van msn & hotmail ;) je post had daar moette staan dus admins kunnen julie hem naar daar brengen ;)

sniffer
14 September 2005, 20:37
kan je geen nieuw hotmailadres aanmaken?

Sille
14 September 2005, 21:36
ja das dus de enige oplossing bij mijn weten

Some_body
15 September 2005, 08:18
Bij mijn weten kan je niks meer beginnen als ze je paswoord hebben .

Vrees dat der niks anders op zit dan een nieuw te maken en een paswword met cijfers en letters = namelijk , naar 't schijnt moeilijker te achterhalen ;)

Greest Some_body (a)

seb
15 September 2005, 18:02
Bij mijn weten kan je niks meer beginnen als ze je paswoord hebben .

Vrees dat der niks anders op zit dan een nieuw te maken en een paswword met cijfers en letters = namelijk , naar 't schijnt moeilijker te achterhalen ;)

Greest Some_body (a)

als je letter, hoofdletters en cijfers door elkaar gebruikt dan raden ze het heel moeilijk

hercau
15 September 2005, 18:58
is je geheime vraag ook veranderd? als dat ook het geval is is er niets meer aan te doen denk ik.

compuchrisje
15 September 2005, 22:30
Eens gehackt altijd gehackt, vergeet die ouwe inlog maar. Spijtig voor je contactenlijst en eventuele documentjes die je nog wilde bijhouden. Als je hotmail-adres ook in je outlook express is geïntegreerd, kan je daar je contactenlijst terug ophalen. Da's 't enige positieve vrees ik.

RTCke
15 September 2005, 23:24
Daarom is het ook belangrijk om een goed passwoord aan te maken. cijfers, letters en hoofdletters. toch minstens 10tekens lang.
Enige manier wat je nog hebt is hopen dat je geheime vraag niet is veranderd. Maar da zal ook al wel gedaan zijn.

GrtZzzz RTCke

spruit
16 September 2005, 19:07
is je geheime vraag ook veranderd? als dat ook het geval is is er niets meer aan te doen denk ik.

die geheime vraag zeker niet gebruiken!
stel je voor, iemand kent mijn gezin. Als geheime vraag stel ik, hoe noemt mijn zoon...tja...;)