Volledige versie bekijken : msn bestanden weg



focuske
15 September 2005, 19:43
raar probleem hier er heeft mij iemand een bestand (een mp3) gestuurd en windows gaf rapport dat het gevaarlijk kon zijn en kvind het bestand nergens ook niet in mijn ontvangen bestanden , weet iemand waar dit dan opgeslagen word ??????

thanks

alfons
15 September 2005, 19:59
Als je de naam kent,ga eens naar start>zoeken en type daar de naam in.

gotenks
15 September 2005, 20:02
meestal word da dan gwn verwijderd (bij mij toch)
maar ge kunt altijd eens proberen zoals Alfons zegt ;)

focuske
15 September 2005, 20:23
ja zoeken heb ik geprobeerd en vind het niet !! je kan het wel deblokkeren blijkbaar maar dan moet je meteen naar de file gaan en unblocken maar dat is weer raar want je kan de file niet zien

nojs
15 September 2005, 20:27
ik heb dat ook al eens gehad , als je op zoeken drukt en dan de naam intikt dan vind de pc het bestandje , maar !! als je het wil openen zegt ie dat de pc het niet kan vinden :s raar hé bij
mij gaat het wel over een foto

focuske
15 September 2005, 20:35
kvind het ook raar bij mij vind em het nog geen eens , gewoon verwijderd volgens mij en men firewall stond ook af , kan ik het vermijden volgende keer door bepaalde instellingen ?

focuske
15 September 2005, 21:14
kwou nog even zeggen na een tijdje opzoekwerk dat ik blijkbaar niet de enige ben met dit probleem , je kan blijkbaar de files wel krijgen zonder problemen als je het doet via de filesharing van msn zelf ! meer informatie hierover en een patch ook vind je www.mess.be