Volledige versie bekijken : Fulladsl



PintSki
16 September 2005, 16:23
Heeft iemand ervaring met deze isp? met de huidige (belgacom-based) situatie dus, dat het vroeger met tiscali op niet veel trok (academic-toestand), heb ik al vernomen :p

J.W.
16 September 2005, 16:55
Heeft iemand ervaring met deze isp? met de huidige (belgacom-based) situatie dus, dat het vroeger met tiscali op niet veel trok (academic-toestand), heb ik al vernomen :p

Hier misschien: http://www.smetty.be/2005/08/12/signpost-kiest-voor-belgacom

PintSki
16 September 2005, 17:09
uit een reactie aldaar:
Sinds de overschakeling naar FULLADSL is mijn internetverbinding dikken brol !!! da nadert naar een 56k verbinding ipv hetgeen waarvoor ik betaal namelijk ADSL !!!!

Ik heb een mail gestuurd om het te melden en kreeg 1 week later (ja ik zeg 1 WEEK !!!!!) een antwoord om te zeggen dat mijn probleem in principe opgelost zou moeten zijn … ja ja hier se daar se ! NIKS VAN !!! nog altijd even traag !!!!

Amaai wat een service ! 1 Week nodig en nog geen oplossing …
Heb nog een 2de mail gestuurd om te zeggen dat ik echt ontevreden was en graag een oplossing wou zien…
We zijn nu eenmaal studenten en krijgen ADSL aan een lagere prijs aangeboden, maar je krijgt geen adsl…

dat belooft dus niet veel goeds... nuja, een week op zen mail valt nog mee, bij tiscali/scarlet duur het soms (lees steeds) een maand bijna

Kokki
16 September 2005, 19:29
Hoe ze daar aan komen weet ik niet, maar hier heb ik geen enkel probleem. Daarnet een speedtest gedaan waarvan hier de resultaten.

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland
Klaar 433.8 KByte/sec
(=3470 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen
Klaar 43.5 KByte/sec
(=348 kbps)

Zelf heb ik eerst ADSL van Tiscali gehad en daarna Academic Broadband (eerst via Tiscali, dan via Scarlet en nu via Fulladsl) en ik heb geen klagen van allen.

Van de snelheid mag ik dus niet klagen, de downloadlimiet wordt (nog) niet gecontroleerd en de prijs is goed. Helpdesk heb ik nog niet gecontacteerd (geen reden voor) en hun emailadres gebruik ik niet (ben het moe om telkens te moeten veranderen). Enigste nadeel is dat ze geen nieuwsserver hebben, maar afgezien van dat ben ik een tevreden klant.

DJMoLe
16 September 2005, 19:52
Verry strange,

ik ben er ook zeer tevreden mee!!!

PintSki
16 September 2005, 20:34
Heb zoiets van goedkoop slechte koop - schrik momenteel, vandaar dat ik een luister bij huidige gebruikers, alvast bedankt voor de reacties daarom , de stabiliteit is ook ok veronderstel ik, daar ik geen klachten lees, het mailadres zou ik ook niet gebruiken (ook afgeleerd sinds ik@wanadoo/tiscali/scarlet.be ).