Volledige versie bekijken : Zij horen mij, ik hen niet.



fivan
18 September 2005, 08:58
In de hoop iemand me verder kan helpen.
Ik heb laatst MSN 7.5 binnengehaald via een gewone update. Sindsdien kan ik tijdens een video- of audiogesprek de gesprekspartner niet horen, zij mij wel. Ik heb al alle, bij mij gekende instellingen, bekeken, volume, of het geluid niet gedempt staat maar alles lijkt in orde. 1 "raar" feit; als men Windows Media Player aanstaat gebeurt het dat ik in de verte wel de tegenpartij hoor, niet altijd. Ook het geluid van de winks ed. komen er niet altijd door.
Help aan wie mij helpen kan..............

timberke
18 September 2005, 09:24
heb je msn al eens eraf gegooid en terug geinstalleerd? dat wil nog wel eens helpen.

fivan
18 September 2005, 10:16
Yep, ook al gedaan. Ondertussen al de klanken van de winks ed. terug. Enkel staat het icoontje in het videobeeld als gedempt en krijg ik niet in een gewone status als ik erop klik. Raar--> als de gesprekspartner op voiceclip drukt dan hoor ik hem terwijl hij de voiceclip aan het opnemen is.

biep
18 September 2005, 11:14
is misschien een bug, vorige versie weer installeren kan ook helpen

compuchrisje
18 September 2005, 17:11
Benieuwd wat het hier zal zijn, want ik had hetzelfde probleem, maar dan in mess 7.0. De dag ervoor helder en klaar een conversatie kunnen doen, dag erna (getuige: baron) enkel het geruis van de zee, terwijl baron me heel duidelijk kon horen kakelen, idem met andere contactpersonen in mijn mess, maar ik hoorde enkel "de zee". Nu de 7.5 geïnstalleerd, afwachten wat dit nu brengt.

baronvonkneukel
18 September 2005, 17:40
Reken maar van YES, gekakel. Chrisje heeft de hele straat wakker geschreeuwd. :p :p

fivan
18 September 2005, 18:48
ja jongens (en dames tuurlijk), ik heb 7.0 geinstalleerd ipv de 7.5, toen ging dit nog niet. Met daarop nog eens de MSN plus op te zetten (3.54.132) kon ik , na het verwijderen van de meegzonden virus bij de plus, terug ontvangen en de tegenpartij horen. Benieuwd hoelang het zal duren??? In ieder geval , dank aan allen, weer iets bijgeleerd.

baronvonkneukel
18 September 2005, 19:05
Dus, zou het eraan gelegen zijn dat de plus het geheel beter laat werken? Mi zou het zonder, PLUS, gewoon moeten werken. Wat denk jij, er zijn meerdere mensen met dit probleem.

mvr groet, Baron

compuchrisje
19 September 2005, 00:10
Ik steun baron... na enkel mijn gekakel te horen is ie helemaal overstuur, terwijl ik hem nog niet één keer heb horen kraaien. Voordat ie uit pure ellende een ei wil gaan leggen, wie heeft de oplossing?

Kapstertje
19 September 2005, 22:00
Het kan zijn ,en dat is met meerdere dingen zo(hebben bea en ik gemerkt)dat wanneer je allebei dezelfde msn versie hebt het oppeens goed gaat.

Vraag maar eens of die ander toevallig plus heeft.:)