Volledige versie bekijken : IE terug als standaart browser zetten



kurt0015
18 September 2005, 10:55
ik heb firefox een tijdje uitgetest maar hij liep nogal eens vast en had er eigenlijk meer problemen mee dan met IE dus wilde ik terug gaan naar IE toen heb ik dus firefox verwijdert. Maar nu staat IE niet als standaart browser ook als ik ie start vraagt hij er niet om als ik nu bv op een link klik op msn dan zal hij niks doen dus moet ik eerst ie openen en de link erin plakken dit is nogal vervelend. Ook bij easyphp heb ik dit dan moet ik steeds ie openen en naar het adres 127.0.0.1 surfen plaats van da da gewoon kan door rechtermuisknop op easyphp te klikken in de taakbalk. Als ik dat toch zo zou doen via de taakbalk dan zegt hij dat hij:



Kan browser niet starten: Kopieer dit in u favoriete browser: http://127.0.0.1/.
(om deze fout te herstellen, kies een standaart browser)


dus moet ie zien in te stellen als standaart browser maar dit vind ik dus nergens bij de opties van ie kan iemand me misschien helpen. Vind het best lomp bij firefox stond da gewoon bij de opties.

grabber
18 September 2005, 16:43
Start, programma toegang en instellingen, aangepast, en dan een vinkje bij IE zetten.

kurt0015
18 September 2005, 21:02
heel erg bedankt was dat al een tijdje aan het zoeken :p

hier mag dan een slotje op (a)