Volledige versie bekijken : powerpoint



2B's
18 September 2005, 13:28
Ik maak veelal gebruik van de toepassingen van open office, gewoon omdat ze gratis zijn en vergelijkbaar met de office van windows. Nu vraag ik me af of powerpoint van office afzonderlijk te verkrijgen is. Ik heb een aantal powerpoint presentaties in een oude versie staan maar moet (omdat het programma het vraagt) een powerpoint van 2003 of hoger hebben om dat op cd of dvd te branden. Iemand raad?:cry:

guido99
18 September 2005, 13:43
Denk niet dat je Power PoinT afzonderlijk gaat vinden, aangezien het om een Office-pakket gaat !! Wat je wel ergens op het net vind; Maar je kan wel PowerPoint enkel instaleren

greets succo

depol99
18 September 2005, 14:17
Als het enkel is om te bekijken kan je Powerpoint Viewer installeren

dit is gratis te downloaden van microsoft
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4 (file:///C:/Mijn%20Documenten/Website/websiteold/bezoekmij.html)

spruit
18 September 2005, 18:40
Ik maak veelal gebruik van de toepassingen van open office, gewoon omdat ze gratis zijn en vergelijkbaar met de office van windows. Nu vraag ik me af of powerpoint van office afzonderlijk te verkrijgen is. Ik heb een aantal powerpoint presentaties in een oude versie staan maar moet (omdat het programma het vraagt) een powerpoint van 2003 of hoger hebben om dat op cd of dvd te branden. Iemand raad?:cry:

ik begrijp je vraag niet goed, welk programma zegt er dat je geen oude pps kan wegbranden?

2B's
18 September 2005, 21:03
Ik heb onlangs een programma van het net gehaald dat powerpoint to VCD/DVD heet. Telkens ik probeer om een PPS of PPT file te branden dan zegt ie me dat ik een recentere versie van powerpoint moet installeren (de mijne is van 1997). Aangeraden wordt de versie van 2003 of ouder. Nu heb ik nog wel office 2000 liggen maar daar doet ie het ook niet mee. Andere oplossing mogelijk? Misschien zonder extra programma? Bedoeling is wél dat ik de file op TV kan bekijken. Mijn diepsten dank als je de oplossing voor me hebt.

J.W.
24 September 2005, 22:34
Ik heb onlangs een programma van het net gehaald dat powerpoint to VCD/DVD heet. Telkens ik probeer om een PPS of PPT file te branden dan zegt ie me dat ik een recentere versie van powerpoint moet installeren (de mijne is van 1997). Aangeraden wordt de versie van 2003 of ouder. Nu heb ik nog wel office 2000 liggen maar daar doet ie het ook niet mee. Andere oplossing mogelijk? Misschien zonder extra programma? Bedoeling is wél dat ik de file op TV kan bekijken. Mijn diepsten dank als je de oplossing voor me hebt.

Welke versie van Office is er na de 2003 uitgekomen?????

compuchrisje
25 September 2005, 00:41
J.W. er is wél gezegd, office 2003 of ouder, dus voor 2003.

Tweebees: probeer om via windowsupdate om je office te updaten, het kan mss helpen. Enkel met powerpoint apart zal je niet veel kunnen doen, omdat office gedeelde dll's gebruikt. Of je probeert een versie hoger te gebruiken van iemand in je omgeving.

J.W.
25 September 2005, 01:34
J.W. er is wél gezegd, office 2003 of ouder, dus voor 2003.



Toch niet. In de post van Tweebees staat duidelijk:

"@ een powerpoint van 2003 of hoger hebben "

2B's
25 September 2005, 14:20
Ik heb dus opnieuw mijn office 2000 op mijne PC gesmeten en heb daarvan ook de update gemaakt. Het programma maakt dus wel degelijk een mooie film van mijne PPS file. Een aantal van de gebruikte effekten zijn echter niet bruikbaar of worden gewoon niet uitgevoerd. Mal chance?

spruit
25 September 2005, 14:33
ik begrijp dit nog steeds niet goed.
Het komt er dus op neer, dat je een pp, gemaakt in office2000, dit niet kan wegbranden, omdat dat programma zegt, dat je een nieuwere versie van office moet nemen.
Voor alle duidelijkheid, na de 2000, kwam XP, daarna de 2003, hoger heeft men momenteel nog niet (toch niet bij mijn weten).
Dus zou ik voorstellen van, brandt dat verdomde ding dan weg met een ander programma! :evil::D;)

2B's
29 September 2005, 21:46
Yep! Het is inderdaad het programma dat mijne pps om zeep hielp. Is ondertussen toch nog niet opgelost, de overgangen van mijn pps worden door geen enkel ander programma feilloos overgenomen. Heb dan maar gewoon op dvd gezet voor later.