Volledige versie bekijken : Emailadres



stanny_n
18 September 2005, 22:01
Hello,

Is het mogelijk om email-adressen die in een bericht staan te importeren naar het adresboek ? Als ge er op klikt opent een nieuw venster om een bericht in te typen. Soms wil ik een emailadres toevoegen aan mijn adresboek. Ik kan dat natuurlijk ook manueel invoegen, maar bestaat er geen mogelijkheid om dat te importeren om typfouten uit te sluiten ?
Alle info welkom. Op voorhand bedankt.

Groetjes, Stanny

grabber
18 September 2005, 22:15
Rechter muisklik op het adres en dan opend er een menu waar je kan toevoegen aan het adresboek.

Pilote
18 September 2005, 22:29
rechter muisklik op de adres dat je wil toevoegen .

-------> add to contacts.


suc6

stanny_n
19 September 2005, 09:10
Hello,

Ben misschien een beetje onduidelijk geweest. Het is wel met IE en hotmail. Als ik dat zo doe en toevoeg bij favorieten staan al die adressen bij favorieten en niet in mijn adresboek. Zijn allemaal linken naar die adressen.

Groetjes.

Baloeke
19 September 2005, 09:27
In Hotmail gaat dat ook. Je selecteerd het email adres. Klik rechts en kies openen in nieuw venster. Nu kan je een nieuw email bericht maken. Als je nu dit bericht verstuurd kan je deze persoon in je lijst zetten

Mimosa
19 September 2005, 14:55
In Hotmail gaat dat ook. Je selecteerd het email adres. Klik rechts en kies openen in nieuw venster. Nu kan je een nieuw email bericht maken. Als je nu dit bericht verstuurd kan je deze persoon in je lijst zetten

Als je berichtje verstuurd is, krijg je automatisch een scherm waar het adres staat (van daarnet) en je hoeft maar aan te vinken: toevoegen aan adresboek ;)

stanny_n
19 September 2005, 18:05
Als je berichtje verstuurd is, krijg je automatisch een scherm waar het adres staat (van daarnet) en je hoeft maar aan te vinken: toevoegen aan adresboek ;)

Zover wist ik het ook, maar als ik niet direct een bericht wil versturen. Het waren tientallen emailadressen. Daarom wilde ik ze eerst in mijn adresboek, en daarna een bericht naar allen tegelijk, in plaats van een voor een te versturen.

Groetjes

Mimosa
19 September 2005, 20:47
Ik kijk het nog even voor je na ;) Morgen meer nieuws hopelijk ;)

Baloeke
19 September 2005, 20:59
Dat lukt ook alleen komt en wat knip (ctrl +c) en plakwerk(ctrl +v) bij te pas.

Je selecteerd het email adres. Klik rechts en kies openen in nieuw venster.

Nu zie je bovenaan in dat nieuwe venster het email adres staan. Selecteer het email adres (volledig) en druk op CTRL+C =kopieeren. Iets hoger van boven zie je staan Contactpersonen en druk daarop.
Weer een nieuw venster.(hier zie je nu je contactpersonen waar je een email stuurt staan).
Druk nu op NIEUW (links boven). Vul de velden in voornaam - achternaam,... rechts heb je de mogelijkheid om email adressen in te geven. Prive, werk, alternatief.
Daar kan je in een van de vakjes het email adres plakken (CTRL + V)

Mimosa
19 September 2005, 21:14
Dat lukt ook alleen komt en wat knip (ctrl +c) en plakwerk(ctrl +v) bij te pas.

Je selecteerd het email adres. Klik rechts en kies openen in nieuw venster.

Nu zie je bovenaan in dat nieuwe venster het email adres staan. Selecteer het email adres (volledig) en druk op CTRL+C =kopieeren. Iets hoger van boven zie je staan Contactpersonen en druk daarop.
Weer een nieuw venster.(hier zie je nu je contactpersonen waar je een email stuurt staan).
Druk nu op NIEUW (links boven). Vul de velden in voornaam - achternaam,... rechts heb je de mogelijkheid om email adressen in te geven. Prive, werk, alternatief.
Daar kan je in een van de vakjes het email adres plakken (CTRL + V)
@Baloeke: je bent me net iets voor :p Je kunt zelfs rechtstreeks bij aan-veld in de oorspronkelijke mail, waar alle adressen staan, het adres selecteren, (kopiƫren ctrl+c of R-muisknop en kopiƫren kiezen) en dan via contactpersonen/nieuw: plakken. (ctrl+v)
Ik zie dat zelfs niet staan openen in een nieuw :verlegen: venster als ik rechtsklik.