Volledige versie bekijken : million dollar baby



Averell
19 September 2005, 19:41
Heeft al iemand deze film gekopiëerd ? Heb het net succesvol gedaan maar er zijn 4 hoofdfilmen weet iemand wat het verschil is tussen de 4 . Ze zijn allemaal even groot , heb maar de 1ste in de rij genomen ziet er toch goed uit .

Baloeke
19 September 2005, 20:40
Wat bedoeld je met 4 hoofdfilmen van 1 film?

Averell
20 September 2005, 20:39
Awel er zijn 4 main titles en allemaal exact even groot .

Baloeke
20 September 2005, 21:01
Bedoel je iets zoals VTS_01_1; VTS_01_2;VTS_01_3;VTS_01_4

Peter.B
21 September 2005, 04:41
denk dat het met dvdshrink is.als je op re-author klikt,zie je dat dan bij main movie staan.heb er zoal eens 2 zien staan maar nog geen 4.wat het verschil is weet ik ook niet

Averell
21 September 2005, 21:04
Sorry heb ik niet vermeld maar het is inderdaad met dvd shrink , en het zijn inderdaad 4 main titles . Normaal als er meerdere zijn is er een verschil , soms de ene voor slechtzienden enzo . 'k Weet niet of iemand het einde van beide main titles bij Blade 2 gezien heeft bij de ene leeft hij bij de andere niet . Kwestie van wat variatie te brengen .

Peter.B
22 September 2005, 04:46
ik neem altijd de film met het meest gb.als je de main movie naar links sleept,kun je vanonder links naar de film kijken en kun je een backup maken van degene die je wilt hebben.er zullen hier en daar wat verschillen zijn

Baloeke
22 September 2005, 11:08
Heb even op google gezocht en heb een handleiding gevonden kijk eens op http://www.extradvd.nl/html/dvdshrink.htm

HMa
25 September 2005, 08:34
Heeft al iemand deze film gekopiëerd ? Heb het net succesvol gedaan maar er zijn 4 hoofdfilmen weet iemand wat het verschil is tussen de 4 . Ze zijn allemaal even groot , heb maar de 1ste in de rij genomen ziet er toch goed uit .

Hallo

Ik heb toevallig gisteren deze film gekopiëerd.
Eerst DVD Region+CSS Free ingeschakeld
Daarna DVD Decrypter opgestart, en toen met Clone DVD 2094 gebrand.

Resultaat, perfect en geen enkel probleem.

Succes,

HMa