Volledige versie bekijken : alcohol 120%



caztan
22 September 2005, 21:18
ik wil een recente versie van alcohol 120 % installeren maar als ik dit wil doen krijg ik steeds de melding dat er een eerder versie heb staan en deze eerst moet verwijderen de setup vraagt of ik dit wil doen maar krijg steeds een foutmelding en die is error 25002 some driver has invalid name or conflict with other file or service in system please choose other driver names

kan iemand helpen hoe kan ik de vorige versie volledig wegkrijgen of een andere oplossing :close

HMa
22 September 2005, 21:58
ik wil een recente versie van alcohol 120 % installeren maar als ik dit wil doen krijg ik steeds de melding dat er een eerder versie heb staan en deze eerst moet verwijderen de setup vraagt of ik dit wil doen maar krijg steeds een foutmelding en die is error 25002 some driver has invalid name or conflict with other file or service in system please choose other driver names

kan iemand helpen hoe kan ik de vorige versie volledig wegkrijgen of een andere oplossing :close

Hallo

Probeer eerst eens je huidige versie opnieuw te installeren, en daarna te deinstalleren via software ????
Het progje RegSupreme Pro kan misschien ook nog wel helpen ???


Succes,

HMa

Heezy
22 September 2005, 22:13
Idd, wsl een achtergebleven regkey. Scannen met regsupreme pro en tuneup utilities.
Lukt het nog niet, zelf even gaan kijken in de regedit, en zoeken achter alcohol.

PorkyFrost
22 September 2005, 22:23
wat Is alcohol 120%?

Baloeke
22 September 2005, 22:26
wat Is alcohol 120%?


Alcohol 120 is een brandprogramma wat door vele al gezien wordt als de opvolger van CloneCD. Er zijn echter veel verschillen tussen Alcohol 120% en CloneCD. Alcohol 120% bevat namelijk functies welke je in geen enkel brandprogramma vindt.

Men kan met Alcohol 120 gewoon CD's bakken of een ISO-bestand 'mounten' onder Windows als extra drive zonder hiervoor de nodige programma's te installeren. Verder kan dit pakket CD's en DVD's 1 op 1 kopiƫren zoals we kennen van CloneCD waarbij de makers zelfs beweren beschadigde CD's in te kunnen lezen.

Het is dus mogelijk om CD te gebruiken zonder dat u ze in een cd-romlade heeft zitten. U maakt eerst een image (zeg maar kopie) van de cd en laat Alcohol deze mounten op uw hardeschijf. Dit kan verrekte handig zijn bij games, u hoeft dan niet steeds de cd bij de hand te hebben als u het spel wilt spelen. Maar laten we mekaar niet voor de gek houden, de grote populariteit van het programma bij de hardcore branders dankt het programma natuurlijk aan zijn mogelijkheid om illegale kopietjes te kunnen maken!

caztan
23 September 2005, 16:19
vorige versie was trial en is al maanden geleden verwijderd zal proberen met die regsupreme