Volledige versie bekijken : internet explorer



decock76
24 September 2005, 13:21
Hey,
Ik gebruik Mozilla en ben daar content van maar om updates van windows xp te downloaden moet ik IE gebruiken. Nu merk ik dat deze opstart maar het scherm blijft wit en zo te zien kan hij geen verbinding maken. Dit terwijl ik met Mozilla geen enkel probleem heb. Weet iemand waar het aan ligt en hoe het kan verholpen worden. Ik surf via telenet.
Bedankt

Kama5638
24 September 2005, 13:34
Hab je SP2 al geïnstalleerd?

spruit
24 September 2005, 13:41
anders eens proberen met IE terug eens als standaardbrowser te zetten, daarna kan je dan gemakkelijk terug FF terugzetten

decock76
25 September 2005, 02:51
ja, ik heb SP2. En ik heb ook reeds IE als standaardbrowser gezet. Nog steeds hetzelfde resultaat. Het scherm blijft wit, zelfs de adresbalk is niet ingevuld en het zandlopertje blijft lopen

grabber
25 September 2005, 03:31
Niet onmiddelijk een oplossing voor je probleem maar met onderstaande link kan je windows updaten met firefox.
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=11626&highlight=windows+update+firefox

J.W.
25 September 2005, 05:19
Hey,
Ik gebruik Mozilla en ben daar content van maar om updates van windows xp te downloaden moet ik IE gebruiken. Nu merk ik dat deze opstart maar het scherm blijft wit en zo te zien kan hij geen verbinding maken. Dit terwijl ik met Mozilla geen enkel probleem heb. Weet iemand waar het aan ligt en hoe het kan verholpen worden. Ik surf via telenet.
Bedankt

Zit er geen firewall in de weg?

compuchrisje
26 September 2005, 01:10
Normaal gezien kan je de twee browsers naast elkaar gebruiken. Het klopt dat updates van microsoft beter weergegeven worden in IE (Laatste versie liefst), idem voor msn en hotmail. Hier draaien ze beiden parallel en ze doen het goed.