Volledige versie bekijken : Met Gmail op msn



Snuifje
26 September 2005, 17:18
Hoi ik heb pas mijn pc opnieuw geinstalleerd maar nu werkt mijn gmail niet meer op msn. er staat dat die service niet beschikbaar is. Ik heb een net passpoort ik kan er alleen even niet op wand ik heb me tevaak proberen aan te melden. Dus ik zou niet weten wat het probleem is.

Groetjes Snuifje

Snuifje
27 September 2005, 13:55
ik weet wel al wat het probleem is denk ik kan heb mij tevaak bij het net passport aangemeld nu staat er

U hebt te vaak geprobeerd u aan te melden met een onjuist e-mailadres of wachtwoord, of iemand anders probeert zich aan te melden bij de account .

hoe kan ik mij nu weer gewoon aanmelden? moet ik een paar dagen wachten of kan ik het adress niet meer gebruiken voor msn ?

timberke
27 September 2005, 14:06
gooi msn nog eens eraf via configuratiescherm,windowsonderdelen toevoegen/verwijderen,reboot en installeer msn opnieuw,kijk wel of je het correcte wachtwoord van je msn ingeeft.

Snuifje
27 September 2005, 15:51
mijn msn is wel goed wand ik zit gewoon op mijn @hotmail adressen mijn het net passpoort is niet goed denk ik maar ik kan daar niet meer op inloggen ook niet als ik een nieuw paswoord instel wand hij blijf gezeggen dat u heeft te vaak ..... .. blabla dus kan gewoon niet met mijn @gmail adress op mijn het net passpoort :(

timberke
27 September 2005, 15:56
als je via je browser naar je gmailaccount gaat en dan die pagina toevoegt aan je favorieten,dat is ook een mogelijkheid.

Snuifje
27 September 2005, 16:07
ik denk niet dat je snapt wat ik bedoel, mijn e mail doet het wel gewoon op www.gmail.com (http://www.gmail.com) en ook in outlock maar om met gmail op msn te komen (( chatten )) heb je een net passport nodig en daar kan ik niet meer op inloggen en kan ook geen nieuwe aan maken omdat die al bestaat. dus ik wil weten of nooit meer kan inloggen op het net passport van die gmail of dat het maar tijdelijk is

timberke
27 September 2005, 16:13
bedoel je gmailtalk,de chatfunctie van google,daar weet ik nog niks van,het is nog wat nieuw en daarom wacht ik even om dat eens te proberen,sorry voor de verwarring.

Joga
29 September 2005, 20:46
ik heb net hetzelfde probleem ik raak ook met hotmail op msn maar niet met gmail

Snuifje
30 September 2005, 15:28
ik weet de oplossing al

je moet een het net passport aan maken voor je gmail dan kan je er gewoon mee op msn
https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?id=2&vv=310&lc=1043

timberke
30 September 2005, 15:43
goed gevonden snuifje,dat weten we dan ook weeral.

Snuifje
4 October 2005, 20:05
:)
/close