Volledige versie bekijken : probleem met cd's



benvh
26 September 2005, 20:31
ik gebruik sinds 3 jaar cd's van philips om te branden. (hiervoor gebruik ik nero express 6) dit is tot vorige week altijd gelukt maar nu krijg ik telkens ik wil branden de melding dat ik er een lege cd in moet steken terwijl deze voor 100% leeg is. dvd branden lukt nu nog steeds dus het komt alleen voor bij mijn cd's
raar maar waar, kan iemand mij hier bij helpen?

GuntherS
26 September 2005, 20:45
Kan zijn dat je teveel op je schijfje wil zetten.
Kijk eens naar je maximale aantal Mb's wat je erop mag zetten en controleer of je data die waarde niet overschrijdt.

Baloeke
26 September 2005, 21:13
Kan ook zijn als je te veel brand deze zijn 'geest' wel eens kan geven

benvh
27 September 2005, 17:29
nee ik blijf toch degelijk onder de limiet van mijn cd
zal er een andere versie opzetten dan
bedankt voor de hulp

Smokey
27 September 2005, 17:51
ik heb zo is een probleem gehad met dvd's

conclutie heel de spindel was slecht ..............

benvh
28 September 2005, 17:51
dit is bij mij het geval niet want het is een spindel van 50 stuks en de eerste 10 ervan gingen wel de rest niet. ben daarna een paar cdkes van ne maat gaan lenen ( zijn wel dezelfde die ik gebruik) en die gingen ook niet

timberke
28 September 2005, 18:05
nero eens herinstalleren dat wil ook wel eens helpen

compuchrisje
28 September 2005, 18:43
Met herinstalleren zal timberke bedoelen (hoop ik) eerst uninstall doen, alle restjes verwijderen, pc rebooten en dan pas installeren. Nero durft idd al eens mankeren na een tijdje.

benvh
28 September 2005, 22:53
denk toch dat het aan mijn cdtjes ligt want telkens ik hem in mijn cd lezer steek komt er ook geen bericht meer welke actie windows moet doen. en als ik hem wil openen via 'deze computer' dat deze dan vast slaat. we zullen maar eens een ander merk proberen he

benvh
28 September 2005, 22:55
ah ja was ik vergeten te vermelden had ondetussen ook nero opnieuw geinstalleerd maar dit hielp ook niet

timberke
28 September 2005, 23:49
ik heb hier ook nog een spindle van 50 liggen waarvan er al 18 in de vuilbak beland zijn,niks mee aan te vangen,de meesten zijn goed de rest is (*****)

benvh
30 September 2005, 11:12
ja das echt ***** heb nu een cdtje van een vried geleend en hier ging het ook niet mee hij heeft er zelf geen problemen mee maar ik dus wel. moet nu wel zeggen dat het ook een van philips is het zal een ander merk worden de volgende keer