Volledige versie bekijken : norton ghost



doitfor
26 September 2005, 22:03
Hoi,

Ik draai op mijn computer xp professional.
Mijn dochter op haar laptop xp home.

We willen wisselen van toestel .

Kan ik nu een image nemen van mijn computer en deze op de laptop zetten en een image nemen van de laptop en deze op de computer zetten of gaat dit conflicten geven , kwestie de besturingssystemen .
Kan ik misschien best eerst met Acronis Os selector xp professional op de laptop zetten?

Hoe kan ik dit best aanpakken ?

Bedankt alvast.

Baloeke
26 September 2005, 22:23
Ik vrees dat je daar problemen mee gaat hebben. Aan het besturingssyteem opzich zelf zal het niet maken, en ook niet je "persoonlijke gegevens"
Als je een image maakt staan daar ook alle gegevens tussen van je moederbord, grafische kaart,...
Ik vrees dat daar problemen mee gaan komen.

Praga Khan
26 September 2005, 22:28
er is zo iets als bestanden en instellingen overnemen maar je zit wel met verschillende os he?? waarom wil je van toestel wisselen mischien is er wel een betere oplossing N. NN. NNeeed MMMore INPUT

Ché
28 September 2005, 16:58
je kan geen image nemen van een toestel en deze dan terugzetten op een ander. de verschillende hardwarecomponenten zullen roet in het eten gooien. alleen bij volkomen identieke toestellen kan dat wel. wat je eventueel wel kan doen is een backup nemen van de data en die overbrengen naar het andere toestel