Volledige versie bekijken : hitman pro loopt vast



gentle suzy
27 September 2005, 11:20
hoi !
als ik mijn hitman pro mijn pc laat scannen loopt hij altijd vast bij spyware doctor en krijg ik bij het icoontje onderaan de melding"spyware doctor heeft focus verloren activeer venster om aansturing te hervatten"maar het is eender waar ik op klik alles blijft gewoon vast zitten!weet iemand wat dit kan betekenen?

groetjes:help:

Kama5638
27 September 2005, 11:28
Ik heb ook al veel problemen gehad met Hitman Pro. Nu gebruik ik de lange weg. Al die programma's zelf afhalen en installeren en 1 voor 1 laten draaien:close (crash)

Some_body
27 September 2005, 19:03
Bij mij juist't zelfde met Hitman pro .:close

Niks dan miserie .(crash)

IK heb alles appart lopen , duurt wel wat langer , maar da's niet erg ;)


Greets Some_body (a)

Ps iedereen doet wat ie denkt dat ie moet doen :cool:

seppe007
27 September 2005, 19:15
Hier niks als lof over HITMAN pro hier bolt het als een klok;
Ik moet eerlijk zijn nog nooit problemen gehad.

jurgenv
27 September 2005, 19:19
daar is niks mis mee, die focus verloren wilt dus zeggen dat hitmanpro de controle over het programma dat hij momenteel aan het besturen is verloren is, om dit op te lossen moet je gewoon weer op het hoofdvenster van hitmanpro klikken voila, hij gaat weer verde, dit komt omdat je waarschijnlijk andere dingen zit te doen tijdens hitman pro loopt, laat dus hitman pro eens runnen wanneer je niets te doen hebt ofzo... ;)

gentle suzy
28 September 2005, 10:04
terug klikken op het hoofdvenster helpt niet ze !dat blijft gewoon vast zitten. En nu krijg ik elke keer als ik mijn pc op zet de melding dat hij niet beschermd is tegen spyware.

jurgenv
28 September 2005, 12:45
tja, dit is eigenlijk een vraagje voor mark loman, de ontwerper van hitmanpro, ga naar www.hitmanpro.nl en ga daar naar 'ondersteuning'
dan kan je daar met je vragen terecht over hitmanpro :)

Ché
28 September 2005, 13:14
hitman pro draait hier ook bij mij en die boodsschap krijg ik ook soms. heb al ondervonden dat dit niet het geval is als er ondertussen geen taken actief zijn. maw laat het prog rustig zijn werk doen en blijf ondertussen even van je pc af.