Volledige versie bekijken : Probleem met branden dvd



alauret
28 September 2005, 13:57
Vorige week heb ik 3 films gedownload en gebrand met ondertiteling op DVD zonder probleem. En nu wil dit niet meer lukken. Ik heb werkelijk van alles geprobeerd zonder resultaat. Ik kan wel de film met ondertiteling afspelen op Windows Media Player maar branden gaat daar niet. Ik heb Nero Vision Express om te branden, maar heb dan alleen de film zonder ondertiteling. Ik heb via andere wegen ook geprobeerd dit te doen met b.v. VirtualDub maar krijg daar alleen errors. Iemand deed mij de suggestie dat er misschien iets geblokkeerd wordt door spyware of zo. Kan iemand mij helpen.
Een wanhopige Oma

[probeer altijd een duidelijke titel te zoeken voor je probleem en niet: help,groot probleem, noob zoekt help, ... ofzo]

filmmachine
28 September 2005, 20:49
nou vertel ons eerst eens wat zijn het voor een bestanden wat je nu wilt gaan branden??

en vertel ons ook even om welke fouten (errors) het eigenlijk gaat.

dan kunnen we je mischien verder helpen.

en mocht je denken dat er Spyware op je comp zit gebruik dan eens deze software ervoor...

Xsoft spyware hier is de link ervan . http://www.scanforfree.com/

greetzzzz

alauret
29 September 2005, 09:19
Sorry dat ik niet duidelijker was maar ik ben een groentje op dit forum, moet nog even snappen hoe het werkt. Het gaat om .srt en .avi bestanden, die ik voorheen wel kon omzetten en branden en nu alleen nog de .avi bestanden, dus de film op DVD zonder ondertiteling. Ik gebruik ffdshow voor de .srt bestandjes, WINRAR voor het uitpakken en omzetten naar .avi en WinAviConverter voor de conversie naar DVD bestand en Nero Vision Express voor het branden op DVD. Het is niet alleen vreemd dat ik dit tot vorige week wel kon maar ook dat op Windows Media player het beeld en de tekst wel te zien zijn.
Ik ga de links bekijken voor eventuele spyware. Bedankt alvast voor je hulp