Volledige versie bekijken : hp deskjet 5100 arabisch????



kwakkwak
18 May 2005, 10:52
Telkens als ik de bijbehorende software installeer gebeurd dit in het Arabisch. De printer werkt wel maar als ik de eigenschappen wil veranderen moet oik arabisch kennen blijkbaar. Heb het al proberen installeren vanop de cd en vanop de site met een download mazar ik verkrijg steeds hetzelfde.

De printer is aangesloten op een packard bell pIII processor met 320 mb ram aan de hand van usb aansluiting.

Kan iemand mij helpen ? want wordt er gewoon zot van.

Alvast bedankt op voorhand

AMD
18 May 2005, 11:11
Neem hier eens een kijkje:
http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=nl&h_cc=be&cc=be&h_page=hpcom&lang=nl&h_client=S-A-R300-1&h_pagetype=s-002&h_query=Deskjet+5100

Kies uw type printer, daarna kiest ge welke windows ge gebruikt, En dan kiest ge in het lijstje bij drivers wat ge nodig hebt, en bij application kiest ge de bijhorende software. Normaal gezien is da allemaal Engelstalig tenzij er anders staat bijvermeld.
Of ge kunt op die pagina ook ne nieuwe CD-rom bestellen met de nodige software en dan kunt ge nog eventueel zeggen in welke taal ge em wilt.

Mvg AMD

kwakkwak
18 May 2005, 12:01
thx voor het snelle antwoord. Maar dit heb ik al geprobeerd en het lukt echt niet. Het blijft in het arabisch.

De cd heb ik al een keer of 10 besteld en vele mails gestuurd voor info te vragen maar het blijft stil

AMD
18 May 2005, 12:14
Dan zit er nog maar 2 opties in:
Alles van de printer er terug afzwieren, maar dan ook effectief alles. Drivers en alles. Download anders eens de HP Scrubber ofzoiets. Die de-installeerd alles van een HP printer. En dan eens opnieuw proberen. HP Printers zijn meestal moeilijk te herinstalleren na een eerste fout (heb ik zelf ondervonden). Enkel als ge alles opkuist lukt het terug. Gebruik ook een register cleaner zodat alles effectief weg is.
Als het dan nog niet lukt, dan moet ik u doorverwijzen naar de HP support.
Tenslotte als HP klant hebt ge het volste recht om daar uw probleem uit te leggen en dan moeten ze u daar zeker kunnen verder helpen.

Ik vind het wel heel erg raar eerlijk gezegd. Ik heb bij mijne hp printer geen arabische of vreemde talen van software bijgeleverd gekregen.

Ma soit, probeer het bovenstaande maar en als het niet lukt, kunt ge uw beklag doen bij mister HP himself :p

AMD

AMD
18 May 2005, 12:17
Download u desnoods ook de installatiehandleiding en volg die nauwkeurig. Mss da ge per ongeluk ne stap hebt overgeslagen ofzo? Ik heb bij mijne printer (HP PSC 2400 series) zo ne poster van kweet ni hoe groot die ik moet volgen. ALs ik ook maar 1 ding oversla of anders doe heb ik prijs en moet ik opnieuw beginnen. Want HP printers da zijn een geval apart. Eens geinstalleerd, werken die superfijn, ma die dingen aan de gang krijgen, das get anders.

broske
19 May 2005, 18:51
online virusscan doen.
kijk hier maar eens.
http://www.fnl.nl/news/shownews.php3?TickerID=2001.01.25-mja-000

m.v.g. broske

broske
19 May 2005, 18:52
niet dat het dat virus is maar het is best mogelijk dat het door een of ander virus komt.
Hitmanpro eens laten draaien kan zeker ook geen kwaad.