Volledige versie bekijken : vraagje over msn



RobinS
30 September 2005, 16:17
vraagje over msn

ik heb een paar kameraden bij mij op hun msn gelaten maar hoe krijg ik die hun email adressen bij msn weg
(crash)

nojs
30 September 2005, 16:41
ja dat zou ik ook wel eens willen weten

seb
30 September 2005, 16:51
bij msn7.0 persoonlijke instellingen==>algemeen==>email accounts en wachtwoorden op de knop wijzigen

bij msn 7.5 gewoon elk emailadres selecteren en het vinkje van mij onthouden wegdoen (ofwel geen vinkje zetten)

sniffer
30 September 2005, 17:55
dubbelklik op c-schijf - documents and settings - map met je naam - application data - microsoft - credentials - daar zie je een map met S....... verwijder alles uit die map.
Pc heropstarten en alle emailadressen in het aanmeldingsvak van msn zijn weg en dan herbegin je gewoon met het jouwe in te geven.

Hiervoor moeten wel je verborgen mappen en bestanden weergegeven zijn.

RobinS
1 October 2005, 13:17
merci seb komt wel eens langs

Mimosa
7 June 2006, 17:57
dubbelklik op c-schijf - documents and settings - map met je naam - application data - microsoft - credentials - daar zie je een map met S....... verwijder alles uit die map.
Pc heropstarten en alle emailadressen in het aanmeldingsvak van msn zijn weg en dan herbegin je gewoon met het jouwe in te geven.

Hiervoor moeten wel je verborgen mappen en bestanden weergegeven zijn.
En hoe zit dat bij Windows '98? Want daar vind ik die credentials niet :damn: En ik wil wel msnprofielen (inlogs) verwijderen. Met dank voor een antwoordje!

Mimosa
7 June 2006, 18:16
En hoe zit dat bij Windows '98? Want daar vind ik die credentials niet :damn: En ik wil wel msnprofielen (inlogs) verwijderen. Met dank voor een antwoordje!
Denk dat ik het al gevonden heb: 't is ergens een mapje met benaming MSNmessenger en daar staan die identiteiten denk ik.

Mimosa
8 June 2006, 15:51
En hoe zit dat bij Windows '98? Want daar vind ik die credentials niet :damn: En ik wil wel msnprofielen (inlogs) verwijderen. Met dank voor een antwoordje!
Gisteren dacht ik het gevonden te hebben, maar niets is minder waar! Hoe verwijder je in Windows '98 die msn-profielen en dus e-mailadres(sen) Want de map credentials vindt hij niet!:damn: :cry: Graag een antwoordje (is nogal dringend!)

bazeke
8 June 2006, 20:59
dubbelklik op c-schijf - documents and settings - map met je naam - application data - microsoft - credentials - daar zie je een map met S....... verwijder alles uit die map.
Pc heropstarten en alle emailadressen in het aanmeldingsvak van msn zijn weg en dan herbegin je gewoon met het jouwe in te geven.

Hiervoor moeten wel je verborgen mappen en bestanden weergegeven zijn.

Onlangs heb ik deze vraag ook gesteld, en toen werd me dit ook voorgesteld, maar hier lukt dit niet hoor...
Er is tevens op internet een andere optie, door een sleutel in je register te veranderen, maar ook dit helpt mij niks vooruit.

Ik heb het enkel kunnen verhelpen door in het register naar mijn hotmailadres te zoeken, en hier deze sleutel te verwijderen.
Lijkt me wel nie de veiligste oplossing, maar de enige die bij mij hielp... :wtf:

Milo
9 June 2006, 00:11
Kga die vraag eens stellen aan de mannen van Msn zelf
Euhm ik raporteer ;)

Mimosa
9 June 2006, 08:45
Ik ga zeker niet in het register zitten "prutsen"! Want het gaat hem hier over een publiekspc op 't werk! Om een of andere duistere reden als ze daar MSN downloaden en ze willen inloggen verschijnt mijn telenetadres! Misschien heeft die pc vroeger nog dienst gedaan voor ons personeel (en heb ik vroeger msn daar eens opgezet en ingelogd... :damn: )en doet hij nu dienst voor publiek. Maar als mijn adres daar verschijnt (ze kunnen wel niet chatten in mijn naam!) en ze schrijven dat op, dan kunnen ze in principe mijn adres misbruiken! En daarom wil ik dat daar weg! Snap je?
@Milo: thx moest je een oplossing vinden!