Volledige versie bekijken : Powerpoint



Geraar
30 September 2005, 23:12
Ik gebruikte vroeger powerpoint XP, nu gebruik ik powerpoint 2003 (office paket).

Mijn probleem is nu: vroeger toen ik met pXP een presentatie ontwierp en die doorstuurde via e-mail naar iemand, toen kon die persoon dat gewoon door erop te klikken de presentatie openen en de diavoostelling begon.

Nu bij p2003 als ik datzelfde doe en ik verzend het naar iemand als hij erop klikt dan gaat het PROGRAMMA powerpoint bij die persoon open en NIET de prsentatie.

Dus ik wil terug hebben als ik iets verzen naar iemand, op het moment dat hij erop klikt dat de presentaite AUTOMATISCH begint en NIET dat het progrmma in de plaats opengaat.

lucske
1 October 2005, 00:43
ik denk dat de persoon die je powerpoint ontvangt in zijn powerpoint vanboven zal moeten aanklikken om diavoorstelling weer te geven.voor powerpoint problemen kan je best eens denjappe contacteren.ik zal alvast je probleem aan hem doormailen.greetz ..........

Den Jappe
1 October 2005, 11:02
Hallo,
Als je een pps opslaat als Presentatie dan zal de pps alle dia's tonen en moet je deze pps dan handmatig starten.
Sla je hem op als Powerpoint voorstelling dan zal de pps direct beginnen afspelen van zodra je er op klikt.
Gr....Den Jappe

lucske
1 October 2005, 11:59
zoals je gemerkt hebt heeft onze vriend denjappe de oplossing hier al geplaatst waarvoor mijn oprechte dank.Ik hoop dat je hiermee verder geholpen bent. groetjes lucske

Geraar
1 October 2005, 18:54
Bedankt dat is wat ik nodig had.