Volledige versie bekijken : Hitman pro heeft spybot beschadigd!!!!!



Praga Khan
1 October 2005, 23:06
Nadat ik hitman pro heb laten draaien vandaag stel ik vast dat hij spybot search & destroy upgedate heeft maar nu is deze helemaal verkl..
IN zijn opties kun je ook resident IE niet meer aanpassen wat maakt dat hij elk process weigert vermits je geen toestemming kan geven heb hem al verwijderd opnieuw opgestart en dan geherinstalleerd maar hij blijft beschadigd en blijft vele (nuttige) programma's blokkeren

jurgenv
1 October 2005, 23:22
herinstalleer spybot eens zelf, en niet door hitman pro, of voor je terug installeert eerst eens ccleaner laten runnen

Praga Khan
1 October 2005, 23:39
Het is spybot die ik geherinstalleerd (amai wat een woord) heb
zal wel eens een registercleaner laten draaien en Ashampoo winoptimizer erachter heb hem nogmaals verwijderd zou wel zonde zijn vond spybot het enige dat alhoewel hij veel meldingen maakte van nieuwe dingen en goede beveiliging en zeker de Resident functie ENNEEUH je hebt een bedankje te goed he

Praga Khan
2 October 2005, 12:08
herinstalleer spybot eens zelf, en niet door hitman pro, of voor je terug installeert eerst eens ccleaner laten runnen
Alles gedaan om de restanten te verwijderen en dan geherinstalleerd maar probleem blijft
ga hem eraf gooien want dat is niet te doen hij moet verdachte dingen melden en spyware buiten houden maar van de rest moet ie afblijven!!!!!!

jurgenv
2 October 2005, 12:12
gebruik je teatimer? probeer eens een andere real-time antispyware dan teatimer bv deze van spysweeper ofzo als je graag real-time beveiliging wilt..

Praga Khan
2 October 2005, 12:23
AHAAA maar kan het zijn dat die een conflict hebben want vroeger had ik spysweeper niet geladen staan maar dat heeft hitman pro in mijn plaats gedaan
Zal dat enns ff checken laat nog iets weten

Praga Khan
2 October 2005, 13:06
Spysweeper en spybot verwijderd reboot registercleaners erop reboot spybot geherinstaleerd
NOG ALTIJD BESCHADIGD???

jurgenv
2 October 2005, 13:08
hoe bedoel je? de immuniseer functie gaat niet meer ofzo?

Praga Khan
2 October 2005, 13:30
Het is de het Tea-Timer communicatiescherm dat beschadigd is hier kan je net als met een firewall beslissen of het procces mag doorgaan eenmaal of altijd of geblokeerd moet worden eenmaal of altijd
ZIE DE TEKENING HIER BOVEN

jurgenv
2 October 2005, 13:35
tja, hier geraak ik toch een beetje einde raad mee, ik stel voor een andere real-time beveiliging te nemen dan teatimer, bv die van spysweeper of je zal met de miserie blijven zitten denk ik... :s

Praga Khan
2 October 2005, 14:03
probleem is dat spysweeper maar een trial versie voor 30 dagen is

Praga Khan
2 October 2005, 14:25
Zeg jurgen zou het hier iets mee te maken kunnen hebben?? is ook ontstaan na hitman pro http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=79409&posted=1#post79409

jurgenv
2 October 2005, 14:33
eens hitmanpro de-installeren en dan nog een proberen? oftewel kan je aan Mark Loman, de ontwikkelaar van hitmanpro eens dit probleem voorleggen, ga naar de site van hitmanpro www.hitmanpro.nl en dan naar ondersteuning

Praga Khan
2 October 2005, 14:34
ok doen we

Praga Khan
2 October 2005, 15:37
zelfs na het deinstalleren van hitman pro niets veranderd denk dat het aan spybot installatie file zelf ligt ga eens andere zoeken

J.W.
2 October 2005, 16:53
tja, hier geraak ik toch een beetje einde raad mee, ik stel voor een andere real-time beveiliging te nemen dan teatimer, bv die van spysweeper of je zal met de miserie blijven zitten denk ik... :s

Schakel teatimer uit, als het beschadigt is, kun je er toch niets meer mee doen.

Praga Khan
2 October 2005, 17:36
Schakel teatimer uit, als het beschadigt is, kun je er toch niets meer mee doen.
Das een feit maar ik wil dan wel een ander programma dat resident guard of zo. feit is dat Tea-timer toch practisch alle verdachte handelingen van buitenaf meldde wat voor 90% spy/adware tegenhoud doordat ge zelf toelaat en weigert wat mag en niet mag geinstalleerd worden

J.W.
2 October 2005, 17:41
Das een feit maar ik wil dan wel een ander programma dat resident guard of zo. feit is dat Tea-timer toch practisch alle verdachte handelingen van buitenaf meldde wat voor 90% spy/adware tegenhoud doordat ge zelf toelaat en weigert wat mag en niet mag geinstalleerd worden

Probeer Microsoft Anti Spyware eens.

Praga Khan
2 October 2005, 22:02
die heb ik hier gedraaid gehad als beta tester en dan wast gedaan is geen freeware meer he

J.W.
2 October 2005, 22:16
die heb ik hier gedraaid gehad als beta tester en dan wast gedaan is geen freeware meer he

Microsoft Anti Spyware is nog steeds freeware en zal het hoogstwaarschijnlijk blijven. Downloaden van op hun site. Wel zorgen dat u een legale versie van Windows XP hebt en ge moet ook zorgen dat Windows Genuine Advantage geïnstalleerd is of laten installeren. Ik gebruik het ook en heb het verleden week nog bij iemand geïnstalleerd.
Hier is de URL:

http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx

Praga Khan
4 October 2005, 17:04
Microsoft Anti Spyware is nog steeds freeware en zal het hoogstwaarschijnlijk blijven. Downloaden van op hun site. Wel zorgen dat u een legale versie van Windows XP hebt en ge moet ook zorgen dat Windows Genuine Advantage geïnstalleerd is of laten installeren. Ik gebruik het ook en heb het verleden week nog bij iemand geïnstalleerd.
Hier is de URL:

http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx
HMM hebt ge geen andere oplossing(a)

Praga Khan
4 October 2005, 17:05
binnenkort vista kopen zeker??

Praga Khan
13 October 2005, 11:28
Slotje exit spybot R.I.P. Bro'