Volledige versie bekijken : norton 2004



Averell
2 October 2005, 11:47
Mijn upgrades voor norton vervallen bijna dus ik moet betalen of de nieuwste versie kopen , wat is het beste ? Er bestaat ook zo een progje om je upgrades tot 20xx te verlengen , werkt dit eigenlijk ?

jurgenv
2 October 2005, 11:50
persoonlijk zou ik die norton eraf gooien, want die heeft al niet zo'n beste reputatie, je hebt gratisAV die zelfs nog eter scoren zoals AVG free, Avast en antivir

tja, wat jij vraagt is wel illegaal ;)

Averell
2 October 2005, 13:13
Heb allemaal niet zo veel verstand van die dingen die anti virus staat er op omdat het moet . Maar welke is momenteel dan de beste om eventueel aan te schaffen ?

Groeten Averell

Averell
2 October 2005, 13:22
Heb ondertussen eens naar een vergelijkende test gekeken en daar komt BITDEFENDER 9 als absolute winnaar uit is dat een goeie ??

jurgenv
2 October 2005, 13:26
ja bitdefender pro 9 is een goeie :)

alfons
2 October 2005, 13:27
Ik gebruik AVG free.

J.W.
2 October 2005, 17:08
Mijn upgrades voor norton vervallen bijna dus ik moet betalen of de nieuwste versie kopen , wat is het beste ? Er bestaat ook zo een progje om je upgrades tot 20xx te verlengen , werkt dit eigenlijk ?

ALLES van Norton 2004 verwijderen (ook in het register en in Verkenner) en terug installeren! Ik heb het een paar dagen geleden weer eens gedaan en kan er terug 1 jaar tegen. :)

seppe007
2 October 2005, 17:11
Ik heb ook AVG en ben daar zeer tevreden over;
Auto. updates en dagelijks een voledige scan en
nooit problemen.

TusH
2 October 2005, 17:16
persoonlijk zou ik die norton eraf gooien, want die heeft al niet zo'n beste reputatie, je hebt gratisAV die zelfs nog eter scoren zoals AVG free, Avast en antivir

tja, wat jij vraagt is wel illegaal ;)

Hij vraagt of zo een progje werkt, niet het progje zelf.
Het eerste is niet illegaal, het 2de wel.

jurgenv
2 October 2005, 17:19
Hij vraagt of zo een progje werkt, niet het progje zelf.
Het eerste is niet illegaal, het 2de wel.

weet ik ook wel...was niet specifiek genoeg...

timberke
2 October 2005, 17:27
ik heb die nav eraf gezwierd en bitdefender gekocht,draait als een zonnetje,daar ben ik tevreden mee.

Rosty
2 October 2005, 20:52
Gewoon de 2004 de-instaleren en terug opnieuw instaleren!Dan al de updates binnen halen en je bent weer vertrokken voor 1 jaar.

Praga Khan
2 October 2005, 21:57
ALLES van Norton 2004 verwijderen (ook in het register en in Verkenner) en terug installeren! Ik heb het een paar dagen geleden weer eens gedaan en kan er terug 1 jaar tegen. :)
Bij mij lukt dat ook zo

Praga Khan
2 October 2005, 21:59
Hij vraagt of zo een progje werkt, niet het progje zelf.
Het eerste is niet illegaal, het 2de wel.
Staaf die uitspraak een aan de hand van een serieus artikel of zo want bij mij werkt ie als een splinter hoor!!!
je moet wel live update hebben he

Some_body
3 October 2005, 20:59
Ik heb Norton 2004 en ben heel tevreden over :p .

Greets Some_body (a)