Volledige versie bekijken : dvd files



marco
3 October 2005, 17:52
Hallo,
Ik heb een aantal avi filmpjes omgezet in dvd files,nu wil ik die op een dvd schijf zetten met nero maar dat pakt hij niet aan omdat die allemaal dezelfde naam hebben(bv.VIDEO TS.VOB)
Weet er iemand raad hoe ik dat het best zou oplossen?
Groetjes marco (crash)(crash)(crash)

3Bone
29 January 2006, 02:23
de makkelijkste manier om avi om te zetten naar dvd is met The Filmmachine
duurt soms wel lang naar gelang snelheid van de pc maar werkt elke weer voor mij je kan het programma zelfs laten branden (met help an nero) na de conversie van de dvd

lucske
29 January 2006, 09:28
de makkelijkste manier om avi om te zetten naar dvd is met The Filmmachine
duurt soms wel lang naar gelang snelheid van de pc maar werkt elke weer voor mij je kan het programma zelfs laten branden (met help an nero) na de conversie van de dvd waar vind je deze? Everything is included in The FilmMachine package, you only need Cinema Craft Encoder SP 2.5, 2.66, 2.67 or Canopus Procoder for encoding the video zonder dit zal het nie lukken zeker?

Kokki
29 January 2006, 10:32
Als je in Nero kiest voor dvdvideo, dan kan je al die video files slepen naar de map video_ts. Dan moet je normaalgezien kunnen branden. Nero checkt wel even of de files kloppen. Je moet dus een serie .vob , .ifo en .bup hebben.

habadaba
29 January 2006, 17:58
als je Nero gebruikt,hoef je avi toch nie om te zetten
dan kon je die gewoon via nero zelf laten omzetten,gewoon je video bestanden toevoegen en de rest doet nero zelf,dus had je wa werk bespaard
met naar dvd om te zetten,ik smijt bijna al mijn bestanden op nero,
die zet da zelf dus om
alfie:good: